וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע וויל סולומון לא שיחק באשדוד?

6.5.2011 / 8:00

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש טען כי הסיבה מקצועית, אך הגארד טען שהוא פצוע והרגיע: "כשמנצחים, אני מרוצה"

דרמה גדולה התחוללה אמש (חמישי) באשדוד, בסופה ניצחה הפועל ירושלים את מכבי אשדוד 68:69 ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. חצי דקה לסיום המשחק עוד הוליכה אשדוד בנקודה, אך ירושלים לא ויתרה, לקחה ריבאונד התקפה והלכה לאיש החם שלה, ג'ייסון ריץ', שקלע 29 נקודות וניצח את המשחק. עכשיו הקבוצה מהבירה תנסה לגמור את הסדרה כבר ביום רביעי הקרוב במלחה, מה שייתן לה זמן להתכונן בשקט לחצי גמר הפיינל פור.

מי שלא שיחק במשחק הוא וויל סולומון, שלטענת המאמן עודד קטש לא שותף מסיבה מקצועית, לאחר שבוע סוער במהלכו נזרק מהאימון, תקף את הקבוצה בטוויטר ונפצע לפני המשחק. "שיחקנו מצוין ונבוא להילחם גם במשחק הבא וננצח", אמר סולומון לאחר המשחק. "אם אני ארגיש יותר טוב אני מאמין שאשחק. כרגע אני פצוע וזאת החלטה של המאמן שאני לא אשחק. אם עודד אמר שזאת ההחלטה שלו, אז הוא חשב שזאת ההחלטה הכי טובה עבורי ועבור הקבוצה. אני חושב שיש לי אימונים טובים כל הזמן, סובבתי את הברך שלי, אז לא יכולתי לשחק. אני כולי בעד הקבוצה, אז כל עוד הקבוצה מנצחת אני מרוצה. באים לנצח משחקים בפלייאוף".

מנגד, באשדוד התקשו לקבל את ההפסד ובאו בתלונות לצוות השיפוט שלא שרק לעבירה על מאיר טפירו במהלך האחרון של המשחק, במהלכו לטענתם תפס אורי קוקיה את קפטן אשדוד. "לא לקחנו את ריבאונד ההגנה בהתקפה האחרונה של ירושלים, ושילמנו על זה ביוקר", אמר ניב ברקוביץ' לאחר המשחק, "הם מובילים עכשיו 0:2 בסדרה, נצא למלחה, נאסוף את עצמנו מחדש ונעשה את הכל כדי לחזור הביתה שוב לקהל שלנו. לא הצלחנו לעצור את ג'ייסון ריץ' שהיה המוציא לפועל העיקרי שלהם, באמת כל הכבוד לו על המשחק הזה. זו משימה מאוד קשה, אבל דיברנו בתוך החדר הלבשה ואנחנו בטוחים שאפשר וצריך לנצח במלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully