וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראגה חוגגת היסטוריה: "אנחנו חבורה של גיבורים"

קסטודיו וחבריו חגגו את הדחת בנפיקה בדרך לגמר הליגה האירופית מול פורטו. ז'סוס: "אי אפשר להיות חזקים מהמזל"

פורטו ובראגה ייפגשו ב-18 במאי בגמר הליגה האירופית בדבלין. פורטו, האלופה הטרייה, השלימה את העבודה למרות הפסד 3:2 לוויאריאל וזאת בזכות ה-1:5 הביתי מהמשחק הראשון. בראגה הדהימה את בנפיקה עם ניצחון ביתי 0:1 ועלתה בזכות שער החוץ שכבשה באצטדיון האור בהפסד 2:1 בשבוע שעבר.

פורטו חוזרת לגמר אירופי ראשון מאז 2004 ומדובר בהמשך ישיר לעונה החלומית שעוברת על המועדון. ההפסד חסר החשיבות היה הרביעי של פורטו בכל המסגרות העונה. "זה חלום", אמר החלוץ רדאמל פלקאו בסיום. "כשהגעתי לאירופה, חלמתי לעשות דברים גדולים ופורטו זה מועדון איכותי. ידעתי שאפשר להגיע להישגים כאלה. עשינו צעד גדול, אבל נותר לנו עוד צעד אחד - הגמר בדבלין".

על היריבה בגמר אמר פלקאו: "בראגה היא קבוצה ענקית שהדיחה העונה קבוצות גדולות. נתכונן בדרך הטובה ביותר לגמר. נבוא רגועים כי במהלך העונה למדנו להתגבר על רגעים קשים".

ויאנה: "פורטו חזקה, אבל גם סלטיק וסביליה"

הדרמה האמיתית הגיעה מבראגה, שם הקבוצה של דומינגוש המשיכה להדהים את אירופה. אחרי שעברה את סלטיק וסביליה והשתתפה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הקבוצה הקטנה השלימה ניצחון ביתי רביעי ברציפות (ללא ספיגה) בשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית בדרך לגמר אירופי היסטורי.

קסטודיו כבש את שער הניצחון בדקה ה-19 ואמר: "אני לא הגיבור, אנחנו חבורה של גיבורים. אין מילים, רק אושר טהור כאן באוויר". חברו הוגו ויאנה הוסיף: "ההרגשה מדהימה. זה לא יאומן, אנחנו מועדון של עובדים צנועים. לקראת הגמר אנחנו יודעים שפורטו היא קבוצה מצוינת, אבל כך היו גם בנפיקה, סלטיק, סביליה ולך פוזנן".

המאמן דומינגוש, שחקן העבר האגדי של פורטו, סיכם: "אנחנו ראויים להיות בגמר. הצדק נעשה וזה מאוד מספק. הגמר הוא בשבילנו לקחת. ברור שנבוא לנצח וכבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה".

מנגד, מאמן בנפיקה ז'ורז'ה ז'סוס נותר המום: "הגיע לנו לעלות והשחקנים עשו הכל כדי לנצח. בראגה לא יצרה שום מצב וניצלה כדור חופשי. לפעמים, אתה לא יכול להיות חזק יותר מהמזל. היו לנו הזדמנויות לכבוש ולא ניצלנו אותן ואנחנו מאוכזבים. זה קשה לנו ולאוהדים. הייתה לנו הופעה טובה, היינו דומיננטיים, שלטנו, אבל לא כבשנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully