וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חשוב שניצחנו משחק כזה בשיניים"

5.5.2011 / 23:00

הפועל ירושלים עבדה קשה כדי לעלות ל-0:2 בסדרת רבע הגמר מול אשדוד. ברקוביץ': "תחושת החמצה". רוט: "הפועל חולון חיה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים לא הבריקה הערב (חמישי) באשדוד, אבל העקשנות שלה בסיום העניקה לה ניצחון 68:69 על מכבי המקומית ויתרון 0:2 בסדרת רבע הגמר ביניהן. הודות לסל ניצחון של ג'ייסון ריץ' 2.4 שניות לסיום, כעת עודד קטש ושחקניו זקוקים לניצחון ביתי במשחק הבא כדי להבטיח את מקומם בפיינל פור.

גם במשחק השני שהתקיים הערב במסגרת הפלייאוף העליון נרשמו 40 דקות צמודות, אלא שבו הקבוצה הביתית - הפועל חולון - ניצחה את האורחת שלה הפועל גלבוע/גליל עליון 66:67 ובסדרה הזו המצב הוא 1:1.

ג'ייסון ריץ': "המשכנו להילחם עד הסוף"

"התקפית המשחק לא התעלה לרמה גבוהה", סיכם עודד קטש, "לא שיחקנו את הכדורסל הכי חכם שאנחנו יכולים לשחק, אבל הגנתית אני חושב שהיינו שם לאורך כל ארבעת הרבעים. היה משחק קשה לשיפוט, מאוד אגרסיבי, פלייאוף. מאוד חשוב לנו שניצחנו משחק כזה קשה בשיניים. זה מחשל וזה מה שצריך להראות בשלב הזה של העונה". על כך שוויל סולומון לא שיחק, אמר קטש: "אם לא העליתי את וויל סולומון לא חשבתי שהוא צריך לשחק, זה עניין מקצועי לחלוטין".

ג'ייסון ריץ', שמלבד סל הניצחון שלו היה פנטסטי וסיים את המשחק עם 29 נקודות, הוסיף: "המשחק הזה היה חשוב לנו כקבוצה. ידענו שזה יהיה משחק קשה. הם ניצחו אותנו פה בעונה הסדירה, וידענו לנצח את המשחק הזה. זה היה אחד מאותם ערבים בהם לא הולך לקבוצה בהתקפה, אבל המשכנו להילחם עד הסוף".

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ', סיכם: "ריבאונד הגנה זה כל מה שהיה חסר. עשינו עצירה והקבוצה עבדה מדהים בהגנה. היו פה 40 דקות של מלחמת חפירות, לא היה קל לעשות סל בהתקפה וברור שאנחנו מרגישים תחושה של החמצה. נפלנו על הריבאונד האחרון. אנחנו מסתכלים על משחק מספר 3. זה לא נגמר. נאסוף את הכוחות ונמשיך את היכולת שהצגנו היום".

דני פרנקו: "האווירה בקבוצה מדהימה"

בחולון היו מרוצים מאוד מהניצחון הדרמטי על גלבוע/גליל עליון. המאמן דני פרנקו אמר: "כל השנה לא שלפתי שפנים מהכובע. קשה לנו להחזיק מעמד במומנטום לאורך זמן. האווירה בקבוצה היא מדהימה, בנינו את זה במהלך כל השנה. השחקנים מודעים למגבלות ונשארים עם רגליים על הקרקע. ניצחנו היום בנקודה בריבאונד ובנקודה במשחק".

מורן רוט היה נרגש: " באתי אחרי תקופה לא טובה והרגשתי שאני חייב לחברים שלי. אני יודע שכשאני טוב אנחנו מנצחים. עשינו את זה, והיה משחק קשה. הפועל חולון חיה".

ריץ' מלצר שהיה השחקן המצטיין של חולון, אמר: "אנחנו חייבים להתחיל מחדש הכל בשבוע הבא. אבל הוכחנו הרבה אופי ואם נעבוד על עצמנו יהיה קשה לנצח אותנו. הבאנו הרבה אנרגיות, וכולנו עובדים ומנסים להיות ביחד לאורך כל הזמן. מגיע לנו להגיע לפיינל פור, אבל גם גליל קבוצה מצוינת".

המאמן המפסיד ליאור ליובין ניסה להסביר: "היו יותר מדי עליות וירידות במהלך המשחק. פתחנו לא טוב וזה לקח לנו אנרגיות. עשינו הרבה טעויות ומשלמים על זה מחיר במשחקי פלייאוף. הרבה דברים התפקששו היום, אבל זו דרך שאנחנו הולכים בה לאורך כל העונה. הכל מתחיל מהתחלה וכל משחק הוא הטוב מאחד תמיד. אנחנו חוזרים הביתה עם ביטחון עצמי גדול יותר ושחקנים חייבים שבמשחקים יש הרבה יותר מאשר כישרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully