וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הבקעה הפתיעה את הפועל תל אביב

כמו בחצי הגמר, האדומים איבדו את יתרון הביתיות עם הפסד 86:76 בפתיחת סדרת הגמר. הבקעה מובילה 0:1 בסדרה

בצל השמועות שבכל מקרה שתי הקבוצות תעפלנה לליגת העל, נפתחה הערב (חמישי) סדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בין הפועל תל אביב למ.כ. הבקעה. האדומים, שכבר היו על סף הדחה בחצי הגמר מול יקנעם/מגידו בעקבות הפסד ביתי במשחק הראשון, אולי נשבו בכל הידיעות מסביב ושוב קרסו לעיני האוהדים שלהם שמילאו את הדר יוסף. שחקני הבקעה, בעזרת מחצית שנייה מצוינת, השיגו ניצחון 76:86 ועלו ליתרון 0:1 בסדרת הטוב מחמישה משחקים, כשעכשיו יתרון הביתיות עובר אליהם.

שרון אברהמי, שרוצה לרשום עליית ליגה שלישית, ראה את האורחים פותחים מצוין ויוצרים יתרון 0:7 בניצוחו של פול דילייני הלוהט, אבל גל איתן וירדן שוורצמן דאגו להחזיר את הפועל תל אביב לעניינים והפכו במהירות את התוצאה בדרך ליתרון 19:26 בתום הרבע הראשון. ברבע השני החלה הבקעה לקבל תמורה מסטפון ברדפורד ויחזקאל סקוורר שהחלו לצמק את הפער, הפועל סיימה את המחצית בלי אף שלשה ולמחצית ירדה ביתרון 43:44 בלבד.

השליטה ברסן המשחק מצד הבקעה נמשכה בפתיחת המחצית השנייה, כשהגנה מצוינת (איפשרה להפועל רק 11 נקודות ברבע השלישי) ושלשות של איתי גרינבוים ואיתי לב הובילו לריצת 0:9 ויתרון 55:65 לקראת 10 הדקות האחרונות. טוהר חיימוביץ' ואדריאן אוטר השב מפציעה החזירו את הפועל בעידוד הקהל לפיגור שתי נקודות בלבד, 67:65, כשלסיום המותחן נותרו ארבע דקות. כאן שוב השלשות עשו את ההבדל, כשגרינבוים צלף פעמיים ברציפות וגם נועם מטלון ירה מחוץ לקשת . בריאן אוסברי עוד ניסה להציל את האדומים, אבל בסופו של דבר הייתה זו הבקעה שהעבירה לידיה את יתרון הביתיות עם 76:86 מרשים.

קלעו לבקעה: פול דילייני 23 נקודות (11 ריבאונדים), סטפון ברדפורד (13 ריבאונדים) ואיתי גרינבוים (7 אסיסטים) 17 כל אחד, איתי לב 10, יחזקאל סקוורר ונועם מטלון 6 כל אחד, אור שאלתיאל 5, גיא קנטור 2.

קלעו להפועל תל אביב: בריאן אוסברי 18 (7 ריבאונדים), אדריאן אוטר וגל איתן 16 כל אחד, טוהר חיימוביץ' 11, ירדן שוורצמן 9, ירון להט 4, יריב רוקני 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully