וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן דרסה 1:8 את סט. פאולי

הבווארים הבטיחו את הכרטיס למוקדמות האלופות והורידו את הקבוצה של סטניסלבסקי ליגה. ברמן וקלן הבטיחו הישארות

אלופה חדשה כבר יש, אך עדיין נותרו כמה קרבות לא סגורים ומרתקים בבונדסליגה. המחזור ה-33 והלפני אחרון בליגה הגרמנית נערך כולו ביום שבת, בשעה מקבילה (16:30, שעון ישראל). בקרב על המקום השלישי והכרטיס על הכרטיס לליגת האלופות נאבקו שתי קבוצות, אך בסופו של דבר באיירן מינכן הבטיחה את המקום השלישי עם 1:8 ענק על סט. פאולי, בעוד האנובר הפסידה 2:1 לשטוטגרט.

בתחתית, מנשנגלדבאך המתאוששת ניצחה 0:2 את פרייבורג, בעוד פרנקפורט המסובכת הפסידה 2:0 לקלן, שהבטיחה הישארות. וולפסבורג של פליקס מגאת הפסידה 2:1 בבית לקייזרסלאוטרן. האלופה הטרייה דורטמונד, שהודיעה על החתמתו של אילקאי גונדואן, הפסידה 2:0 בחוץ מול ורדר ברמן, שהבטיחה הישארות.

ורדר ברמן - דורטמונד 0:2

הקבוצה המקומית הייתה בלחץ עצום העונה לאחר הפתיחה החלשה שלה והעובדה שהייתה בסכנת ירידה. אך היום הבטיחה הקבוצה של תומאס שאף עונה נוספת בבונדסליגה לאחר שניצחה 0:2 את האלופה דורטמונד. ככל הנראה האלופה הושפעה מחגיגות האליפות, לאחר שחזרה לאימונים רק ביום שלישי לאחר החגיגות שנערכו מיום שבת. ברמן עלתה ליתרון בדקה השישית לאחר שמיקאל סילבסטרה בעט כדור חזק בעקבות קרן והכניע את רומן ויידנפלר. בדקה ה-62 הצליחה ברמן לכבוש את השני, הפעם משער של קלאודיו פיזארו והבטיחה עונה נוספת בליגה הראשונה וגם ששוער דורטמונד ספג את השער ה-21 שלו העונה ולא ישבור את השיא של אוליבר קאהן.

וולפסבורג - קייזרסלאוטרן 2:1

הפתיחה של פליקס מגאת בקדנציה השנייה שלו כמאמן הזאבים לא הייתה מרשימה במיוחד, אך בשבועות האחרונים חלה התקדמות משמעותית והקבוצה ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה ואפילו עלתה מעל הקו האדום. אלא שהיום וולפסבורג חזרה לסורה וספגה הפסד 2:1 ביתי לקייזרסלאוטרן, שקבע כי המחזור האחרון יהיה דרמטי במיוחד בתחתית. דווקא וולפסבורג עלתה ליתרון בדקה השישית משער של מריו מנדזוקיץ'. המהפך של האורחת התחיל בדקה ה-22 עם שער של סרדאן לאקיץ' המצוין, והמשיך עם שער של מרטין אמדיק בדקה ה-44. וולפסבורג עלתה מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים, אך יש לה עדיין 35 נקודות בלבד.

סט. פאולי - באיירן מינכן 8:1

הבווארים היו לחוצים מאוד בשבועות האחרונים, מפני שהכרטיס לליגת האלופות היה בסכנה. היום הם יכולים להיות רגועים. באיירן מינכן דרסה את סט. פאולי, הורידה אותה לליגת המשנה והבטיחה את המקום השלישי, שמסדר לה כרטיס למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר שטעות גסה של מרסל אגר הובילה את הכדור למריו גומז, שלא התקשה לדחוק בקלות פנימה את ה-0:1 של הבווארים. האלופה היוצאת כבשה את השני בדקה ה-32 כשקרן מצוינת של אריאן רובן מצאה את דניאל ואן בויטן בפינה הקרובה והבלם הבלגי נגח פנימה את ה-0:2. בדקה ה-52 באיירן המשיכה לחגוג כשמריו גומז כבש את השלישי לאחר בישול נוסף של רובן וקבע 0:3. שתי דקות בדיוק חלפו וזה כבר 0:4, הפעם רובן בעצמו כבש לאחר הגבהה של תומאס מולר. נגמר? ממש לא. פרנק ריברי כבש את ה-0:5 בדקה ה-74 והשלים את ההשפלה המרה של סט. פאולי. אגר עוד צימק בדקה ה-78, אך רובן, גומז וריברי כבשו שוב ובסיום זה 1:8!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שטוטגרט - האנובר 1:2

הקבוצה של ברונו לבאדיה נמצאת במגמת שיפור משמעותית במיוחד בשבועות האחרונים. שטוטגרט השיגה היום את ניצחונה הרביעי ברציפות והבטיחה עונה נוספת בליגה. מנגד, האנובר איבדה סיכוי לסיים את העונה במקום השלישי ולזכות בכרטיס לליגת האלופות. תמאש האיינל העלה את שטוטגרט ל-0:1 בדקה ה-58, שלוש דקות לפני ששינג'י אוקזקי כבש את השני. לארס שטינדל רק צימק בדקה ה-66 ובסיום זה 1:2 למארחת.

מנשנגלבאך - פרייבורג 0:2

הקבוצה של לוסיאן פאברה נמצאת במגמה חיובית במיוחד בשבועות האחרונים והשיגה הערב את ניצחונה הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. גלדבאך מתחה את האוהדים שלה עד דקות הסיום ונזקקה גם להרחקה של עומר טורפאק, לפני שמייק האנקה (80) ומרקו רויס הנפלא (82) קבעו 0:2 לקבוצה הביתית. מנשנגלדבאך עלתה למקום ה-16 ושיפרה משמעותית את סיכוייה להישאר בליגה.

פרנקפורט - קלן 2:0

הקבוצה מחבל הריין קיבלה בשבוע שעבר קצת אוויר לנשימה לאחר החלפת המאמנים, כשניצחה את היריבה המושבעת, לברקוזן, 0:2 ובנוסף לכך שהרסה ליריבתה את חלומות האליפות, הצליחה לשפר את מאזנה ואת סיכוייה לשרוד. היום המשיכה קלן במסע ההישרדות שלה לאחר ניצחון 0:2 על פרנקפורט בחוץ עם שערים של אדיל צ'יהי (24) ולוקאס פודולסקי בפנדל (90). הקבוצה של כריסטוף דאום, שהוציא את שחקניו למחנה אימונים מיוחד השבוע, נמצאת במצב חמור במקום הלפני אחרון עם 34 נקודות בלבד.

משחקים נוספים:
לברקוזן - המבורג 1:1
כבש ללברקוזן: סטפן קיסלינג (54), כבש להמבורג: הייקו ווסטרמן (2).

שאלקה - מיינץ 3:1
כבש לשאלקה: קלאס יאן הונטלאר (48), כבשו למיינץ: אנדרה שרלה (52), לואיס הולטבי (81), ניקולצ'ה נובסקי (85).

נירנברג - הופנהיים 2:1
כבש לנירנברג: פיליפ וולשייד (16), כבשו להופנהיים: רוברטו פירמינו (40), גילפי סיגורדסון (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully