וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' השתווה לאיבן לנדל

הסרבי עלה למאזן 0:29 מפתיחת העונה אחרי ניצחון על גארסיה לופז, והעפיל לרבע הגמר במדריד. גם פדרר ונדאל עלו שלב

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (חמישי) למאזן של 29 ניצחונות לעומת 0 הפסדים והשווה את שיאו של איבן לנדל האגדי, שרשם את פתיחת העונה השלישית בטיבה בכל הזמנים בשנת 1986. ג'ון מקנרו מחזיק בשיא (0:42) כאשר במקום השני מדורג ביורן בורג (0:33). הסרבי המדורג 2 בעולם ניצח בסיבוב השלישי במדריד את גיירו גארסיה לופז הספרדי 1:6, 2:6. ברבע הגמר הוא יתמודד נגד דויד פרר הספרדי (6 בטורניר), שהמשיך להוכיח שהוא אחד משחקני החימר הטובים בעולם כשניצח 3:6, 6:7 (3) את סרגיי סטחובסקי האוקראיני.

המפגש המרתק ביותר שהיה אמור להתרחש היום, אמור היה להפגיש בין האליל המקומי רפאל נדאל לחואן מרטין דל פוטרו, שחוזר לאט לאט לכושר מצוין. אלא שהארגנטינאי התמיר הודיע כי פרש מהטורניר עקב פציעה, ממנה סבל כבר במשחק מול מיכאיל יוז'ני. בעקבות כך, עלה השוער ממאיורקה לרבע הגמר, שם ישחק מול מיכאל לודרה, שניצח 6:1, 4:6, 6:7 (4) דניאל חימנו טראוור.

גם הצלע השלישית במאבק, רוג'ר פדרר, יהיה ברבע הגמר. הפנומן השוויצרי, שהתקשה מאוד בסיבוב השני מול פליסיאנו לופז ונזקק לשלושה שוברי שוויון, לא הרשים גם הפעם אך ניצח 4:6, 3:6 את קסאבייר מאליס הבלגי ועלה לרבע הגמר. פדרר יפגוש את רובין סודרלינג, שניצח 6:7 (8), 5:7 את ג'ו ווילפריד צונגה. אנדי מארי, המדורג מספר ארבע בטורניר, הפסיד 6:4, 6:2 לתומאס בלוצ'י הברזילאי, שיפגוש ברבע הגמר את תומאס ברדיך. הצ'כי ניצח 5:7, 3:6 את חואן מונאקו הארגנטינאי.

גרגס שוב ניצחה את ווזניאקי

הטניסאית הגרמניה יוליה גרגס ניצחה היום (חמישי) בפעם השניה ברציפות בתוך 10 ימים את המדורגת 1 בעולם קרוליין ווזניאקי. בסוף אפריל זה קרה בגמר טורניר החימר בשטוטגרט, והפעם זה קרה כבר בסיבוב השלישי של טורניר מדריד (על סך פרסים של 4.5 מיליון דולר).

גרגס, המדורגת 27 בעולם, ניצחה 4:6, 6:1, 3:6 והיא תשחק ברבע הגמר נגד אנסטסיה פבליוצ'נקובה הרוסיה, שהפתיעה את סמנתה סטוסור האוסטרלית (5 בטורניר) וניצחה אותה 6:7, 3:6. נגד ווזניאקי פתיחת המשחק דווקא הייתה שייכת לדנית שעלתה ליתרון של 0:3 במערכה הראשונה, אלא שגרגס חזרה לעצמה עם טניס מדהים וניצחה בחמישה משחקונים ברציפות.

ווזניאקי עוד צימקה ל-5:4 אבל גרגס שמרה על ההגשה שלה כדי לזכות במערכה הראשונה. במערכה השניה ווזניאקי השתלטה על המשחק לגמרי ועלתה ליתרון מהיר של 0:5 לפני שהגרמניה זכתה במשחקון בודד בשביל הכבוד. המערכה השלישית והמכרעת היתה צמודה ביותר, אבל במצב של 3:4 לגרגס היא הצליחה להשיג שבירה ראשונה באותה מערכה, בדרך לעוד אחד מהניצחונות הגדולים בקריירה שלה.

טניסאית נוספת שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר הייתה לי נה הסינית (6 בטורניר) שגברה על רוברטה וינצ'י האיטלקיה 6:2, 2:6, 1:6. הסינית תתמודד בשלב הבא נגד בטאני מאטק-סנדס האמריקאית, שהפתיעה עם ניצחון 6:7 (5), 3:6 על פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה. גם ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (4 בטורניר) עלתה לרבע הגמר אחרי שגברה על ארנצ'ה פארה סנטונחה הספרדיה 0:6, 3:6. אזרנקה תתמודד נגד לוסי ספארובה, שניצחה 3:6, 3:6 את ירמילה גיידיסובה האוסטרלית.

עדכון ראשון: 15:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully