וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו ביינום: "יש לנו בעיית ביטחון אחד בשני"

סנטר הלייקרס הצביע על הסיבה לקריסה. קובי לא מוותר: "אם אנחנו רוצים לעשות היסטוריה, צריך לעשות דברים היסטוריים"

אלופת ה-NBA ספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) מהלומה שהיא תתקשה להתאושש ממנה. הלייקרס הפסידו לדאלאס בפעם השנייה ברציפות בסטייפלס סנטר, הפעם 93:81, וצנחו לפיגור של 2:0 בסדרה. כעת יצטרכו קובי בריאנט וחבריו להתאושש דווקא בטקסס אם הם רוצים להפוך לקבוצה הרביעית בלבד בהיסטוריה שחזרה מהפסד של שני משחקים ביתיים בפתיחת הסדרה.

בנוסף ייתכן שהלייקרס יצטרכו להסתדר לפחות משחק אחד ללא רון ארטסט, שבהתפרצות עצבים חסרת אחריות חבט בג'יי ג'יי בראה חצי דקה לסיום והורחק.

"יש לנו בעיות עמוקות מאוד כרגע", הודה אנדרו ביינום, שסיים עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים. "זה די ברור שלכל אחד מ-13 השחקנים בסגל שלנו יש בעיית ביטחון אחד בשני. כל המסירות שלנו מהוססות, אנחנו לא משתפים פעולה בהגנה, כי כל אחד מאיתנו מסרב לעזור לחבר שלו שלא עזר לו קודם. אלה דברים קטנים שאם לא נדבר עליהם שום דבר לא ישתנה בהמשך".

קובי בריאנט, שקלע 23 נקודות, התייחס לדבריו של הסנטר הצעיר ואמר: "אני חושב שהוא התכוון בעיקר לחוסר העזרה בצד ההגנתי. ראיתם כמה ליי אפים היו להם, ואפשר להבין את התסכול שלו. מה שאנחנו צריכים לעשות זה להירגע, כי כשאתה מתוסכל אתה לא יכול לשחק ברמה גבוהה. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם לקראת המשך הסדרה. אם אנחנו רוצים לעשות היסטוריה, אנחנו צריכים לעשות דברים היסטוריים".

בצד המנצח היה ריק קרלייל, שלא חגג יותר מדי וכיוון פעם נוספת לעבור זכייה באליפות: "זה היה רק ניצחון אחד מתוך ה-16 שאנחנו צריכים בפלייאוף הזה, והמשמעות שלו היא שנשארו לנו עוד עשרה כדי להגיע ליעד שלנו. אני חושב שרמת הריכוז שלנו הייתה נהדרת, טובה בהרבה מבמשחק הראשון".

דירק נוביצקי, שהוגדר על ידי מאמנו בסיום "אחד השחקנים שהכי קשה לשמור עליהם בהיסטוריה של המשחק" וקלע 24 נקודות, אמר: "היה לי קשה להאמין לפני הסדרה שנוביל 0:2 בשלב הזה, אבל הרווחנו את זה ביושר". שון מריון הוסיף: "באנו להתחרות על כל הקופה, הפגנו נוכחות בשני צדי המגרש והמשכנו להציג את הכדורסל שהצגנו במשך כל הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully