וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ג'ף רוזן בדרכו למכבי ראשון לציון?

5.5.2011 / 10:53

בעלי מכבי חיפה זועם על העיכוב בבניית רוממה, ועשוי לעבור למרכז הארץ. נציגו ארנון שירן: "לא מעוניין להתייחס"

האם ג'ף רוזן בדרכו החוצה ממכבי חיפה ויעבור בעונה הבאה לתמוך במכבי ראשון לציון? גורמים בעיריית ראשון לציון טוענים כי בעלי מכבי חיפה, שלא שהה בישראל מאז המחזור השלישי העונה, יצר עמם קשר וביקשו להיפגש ולשמוע אפשרויות פיתוח של הקבוצה. על פי מקורבים למכבי חיפה, רוזן מאוכזב מאוד מקצב שיפוץ האולם ברוממה, שהיה אמור להיות מוכן בחודש נובמבר 2011, אך במקרה הטוב יהיה מוכן במאי 2012, ובנוסף מאוכזב מהיחס שמקבל מעיריית חיפה, והוא שוקל את עתידו.

רוזן, יהודי אמריקאי, הגיע לחיפה בתחילת עונת 2007/8, והעלה את הקבוצה מהליגה הלאומית לליגת העל. בעונה לאחר מכן נעצרה הקבוצה רק בגמר הפיינל פור וגמר הגביע, והעונה אף החלה לשחק באירופה. במקביל רוזן פיתח את יחסי הקבוצה עם ארצות הברית כשהקיץ שיחקה הקבוצה במשחק הכנה מול ניו ג'רזי נטס מה-NBA. רוזן מינה העונה את נציגו ארנון שירן, לתפקיד סגן יו"ר הקבוצה, ולמעשה שירן מנהל את העניינים השוטפים בישראל.

ארנון שירן מסר בתגובה לידיעה ובתגובה לשאלה האם נפגש עם נציגי עיריית ראשון לציון: "מבחינתי זה לא קיים ואני לא מעוניין להתייחס לזה". מעיריית ראשון לציון הכחישו את הנושא, ומחזיק תיק הספורט בעירייה, איתן שלום מסר בתגובה: "זאת הפעם הראשונה שאני שומע על דבר כזה, לא פנו אליי בנושא". יו"ר מכבי ראשון לציון, משה קליסקי, טוען גם כן כי לא שמע על אופציית הגעתו של רוזן לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully