וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "הרבה יותר נחמד כאן ממה שציפיתי"

קשר נירנברג העניק ראיון ל-"בילד" וסיפר: "האנשים כאן הפתיעו אותי, חשבתי שאהיה בודד ואני שמח שטעיתי"

העונה הנהדרת של אלמוג כהן במדי נירנברג משכה תשומת לב גם מכלי התקשורת הארציים בגרמניה, והבוקר (חמישי) התראיין הקשר ל-"בילד" וסיפר על השתלבותו בבונדסליגה, ועל החיים כישראלי בגרמניה.

"לא מדברים על פוליטיקה בחדר ההלבשה", אמר כהן. "בשביל זה יש פוליטיקאים, ואני ספורטאי. אני למשל מסתדר מצוין עם איקאי גונדוגן ומחמן אקיצ'י, שהם ממוצא טורקי, כי המנטליות שלהם דומה מאוד למנטליות הישראלית".

כשנשאל האם הכיר את נירנברג לפני הגעתו לקבוצה ענה: "כמובן שהכרתי את חוקי נירנברג והמשמעות שלהם, אבל על העיר עצמה לא ידעתי כלום. כשהגעתי האנשים כאן הפתיעו אותי מאוד, כי חשבתי שכולם יהיו בלתי נגישים ושאני אהיה די בודד. אבל אני שמח שטעיתי, והרבה יותר נחמד כאן ממה שציפיתי".

על ההבדלים בין ישראל לגרמניה אמר כהן: "ההבדל הגדול בין המדינות הוא הסבלנות. כאן אפשר לעמוד שעה בפקק בלי שאף אחד יצפור... בישראל ברגע שהרמזור הופך לאדום כולם כבר צופרים. דבר נוסף הוא הניקיון. כאן אין אפילו בדל סיגריה אחד שזרוק ברחוב".

"בהתחלה היה לי קשה למצוא אוכל כשר בנירנברג", גילה כהן. "במשך חודש וחצי אכלתי רק כריכי טונה ופיצות. אבל מאז הקהילה כאן עזרה לי, ועכשיו אני אפילו מבשל בבית, והחברים שלי לקבוצה אוהבים את האוכל הכשר שאני מכין. הרבה מהגרמנים שמדברים איתי על ישראל בטוחים שאנחנו חיים שם במצב של מלחמה תמידית, אבל אני מסביר להם שיש לנו חיים נורמליים, ושגם אנחנו הולכים לים ולמסיבות".

על השאלה איך היה להתאמן תחת לותר מתיאוס במכבי נתניה ענה כהן: "מתיאוס הכין אותי היטב לבונדסליגה. האימונים איתו עזרו לי מאוד, כי בישראל רמת האימונים לא מתקרבת לזו שיש כאן".

לגבי הדבר אליו הוא הכי מתגעגע אמר כהן: "אני מתגעגע למשפחה שלי ולחברה שלי גל, שהיא עדיין חיילת ורק כשהיא תשתחרר בעוד שלושה חודשים היא תוכל להצטרף אליי כאן". לסיום הוא נשאל מהי המילה האהובה עליו בגרמנית, וענה בצחוק: "מצטער, בשביל ישראלים זו פשוט סדרת אותיות בלתי ניתנת לקריאה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully