וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס כבר ב-0:2 על הלייקרס, שיקגו איזנה ל-1:1

המאבס הדהימו את הסטייפלס סנטר עם 81:93 והאלופה על סף הדחה. דרק רוז סחף את הבולס ל-73:86 ביתי על ההוקס

לילות הפלייאוף המרתקים שעולים לכולנו בשעות שינה נמשכו גם הלילה (בין רביעי לחמישי), עם שני משחקי מפתח בסדרות שנפתחו בניגוד לכל הציפיות. באחד מהם התאזנו יחסי הכוחות והסדר חזר לסדרו, ובאחר הדרמה הפכה גדולה הרבה יותר.

בסטייפלס סנטר התייצבו הלייקרס עם הגב אל הקיר מול דאלאס אחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב, אבל האלופה רשמה עוד משחק נפל עם הפסד מביך 93:81 שנתן למאבריקס יתרון קריטי של 0:2 בסדרה, שתעבור כעת לשני משחקים בטקסס, שם יוכלו דירק נוביצקי וחבריו לגמור את הסיפור ולשלוח את שחקניו של פיל ג'קסון הביתה מוקדם בהרבה מהצפוי.

שיקגו, שספגה הפסד ביתי מדהים לאטלנטה בפתיחת חצי גמר המזרח, התעשתה עם ניצחון ביתי 73:86 שקבע 1:1 בסדרה. דרק רוז התכבד להניף את גביע ה-MVP בו זכה לפני הפתיחה, ועל הפרקט הרכז המסחרר קבר 25 נקודות שנתנו לבולס זריקת אופטימיות מחודשת.

ל.א לייקרס - דאלאס 93:81 (המאבס ב-0:2 בסדרה)

ההפסד המפתיע למאבריקס במשחק הראשון בסדרה לא הלחיץ יותר מדי אנשים בלוס אנג'לס. האלופה כבר הפסידה בפתיחת הסדרה הקודמת מול ניו אורלינס, וההנחה הייתה שקובי בריאנט יחזיר את חבריו לעניינים בקלות במשחק השני. אבל מסתבר שהצרות של פיל ג'קסון גדולות יותר מכפי שחשב, והדרך של הזן מאסטר לזכייה רביעית באליפות שלישית ברציפות נראית רחוקה מתמיד.

המאבס הנחושים האמינו בעצמם מן הפתיחה, והוליכו בפערים קטנים במשך רוב המשחק. דירק נוביצקי נשמר באגרסיביות אך הצליח לייצר עוד ועוד סלים כמו שרק הוא יודע, ואחרי מחצית ראשונה הפכפכה עמדה התוצאה על 49:51 לאורחים בהפסקה.

ברבע השלישי הלייקרס הצליחו לייצר 13 נקודות בלבד, כשהקליעה שלהם מחוץ לא הייתה קיימת (2 מ-20 לשלוש, כששתי הקליעות הגיעו בגארבג' טיים), וקובי בריאנט לא היה מסוגל להושיע אותם לבדו.

התרומה של ג'יי ג'יי בראה היעיל מהספסל והניסיון של ג'ייסון קיד סייעו לטקסנים להגדיל את הפער בהדרגה עד 69:84 חמש דקות לסיום, ויושבי הסטייפלס סנטר ראו את העונה נגמרת להם מול העיניים. נוביצקי סיים את המשחק עם 24 נקודות ב-9 מ-16 מהשדה והוסיף 7 ריבאונדים, שון מריון תרם 14 ו-9 וקיד רשם 10 נקודות ו-6 אסיסטים.

בריאנט הוביל את הלייקרס עם 23 נקודות (9 מ-20 מהשדה), אנדרו ביינום ניסה לסייע לו עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים ופאו גאסול שוב היה חלש עם 13 נקודות ו-10 קרשים. רון ארטסט הוסיף שמן למדורה כשחבט בבראה חצי דקה לסיום והורחק.

שיקגו - אטלנטה 73:86 (1:1 בסדרה)

עם קרסול כואב וקוף לא קטן בדמות גביע ה-MVP הטרי שלו הגיע דרק רוז למשחק עם אש בעיניים, ויחד עם הגנת הברזל של טום תיבודו שחזרה לתפקד כמו בעונה הרגילה, הדרך לשוויון בסדרה הייתה קצרה. רוז היה הרבה יותר אגרסיבי מבמשחק הראשון למרות שגם הפעם אחוזי הקליעה שלו היו רחוקים מלהרשים, ומחצית ראשונה מצוינת שלו נתנה לבולס יתרון 37:48 בהפסקה.

ג'ו ג'ונסון, הגיבור של ההוקס שלשום שנבלם לחלוטין בשני הרבעים הראשונים, הראה סימני התאוששות בניסיון הקאמבק המאוחר של האורחים, וג'ף טיג המצוין קירב אותם עד לפיגור של 77:71 ארבע דקות לסיום, אבל לואל דנג הצטרף לרוז והנהיג ריצת 2:9 שגמרה את המשחק עבור הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, שניצחה בקלות למרות שקלעה רק 5 מ-22 מחוץ לקשת, בעיקר בזכות העובדה ששמרה את אטלנטה על 33.8 אחוזים בלבד מהשדה.

רוז סיים עם 25 נקודות (10 מ-27 מהשדה, 1 מ-8 לשלוש) והוסיף 10 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-8 איבודים. ג'ואקים נואה תרם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים, קרלוס בוזר הסתפק ב-8 נקודות ו-11 קרשים. טיג הוליך את המפסידים עם 21 נקודות, ג'ו ג'ונסון סיים עם 16 וג'מאל קרופורד איכזב עם 11 ב-2 מ-10 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully