וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדבלין דרך פורטוגל

בארגה ובנפיקה נאבקות על הכרטיס לגמר הליגה האירופית באירלנד. האם נקבל קלאסיקו פורטוגלי בין בנפיקה לפורטו או שבראגה תמשיך להדהים? הטיפים שלנו

אחרי שנקבע כי ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד ייפגשו בגמר ליגת האלופות, נותר לראות אילו קבוצות ייפגשו בגמר המפעל המשני - הליגה האירופית. פורטו עם רגל וחצי בגמר אחרי 1:5 על ויאריאל במשחק הראשון והיריבה שלה תהיה גם היא מפורטוגל. בראגה מארחת את בנפיקה למשחק הגומלין עם פיגור מינימלי של 2:1 מהמשחק בליסבון. האם נקבל קלאסיקו פורטוגלי, או שהקבוצה הקטנה תמשיך להפתיע? בואו להתכונן איתנו למשחק ולקבל את הטיפים שלנו להימור. שיהיה בהצלחה.

משחק מספר 75-78: בראגה - בנפיקה

* סטטיסטיקה כללית:

בראגה לא הפסידה בביתה בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ומאזנה האירופי הביתי העונה עומד על שישה ניצחונות, תיקו והפסד. בנפיקה ניצחה בחוץ רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. מאזן החוץ שלה באירופה העונה: שלושה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד על שטוטגרט הגרמנית.

* ראש בראש:

בראגה ניצחה את שני משחקי הבית האחרונים שלה מול בנפיקה בליגה המקומית. ניצחון החוץ האחרון של בנפיקה בבראגה היה במאי 2009, 1:3. שמונת המפגשים הישירים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו והתיקו האחרון ביניהן היה בפברואר 2008.

* כמות שערים:

בראגה כבשה רק שישה שערים בששת משחקיה הביתיים באירופה ולא ספגה שער במגרשה במסגרת הליגה האירופית העונה. בנפיקה ספגה 10 שערי חוץ העונה באירופה ושמרה על שער נקי רק פעם אחת. למרות זאת, כל הפסדי החוץ שלה באירופה העונה היו בליגת האלופות.

* קרנות:

בליגה האירופית בנפיקה עומדת על ממוצע של 7.43 קרנות למשחק. בראגה הרחק מאחוריה עם 4.5 קרנות בלבד. במשחק הראשון בין השתיים בשבוע שעבר הושגו שבע קרנות - כולן לזכות בנפיקה.

* ההימורים שלנו:

בראגה - בנפיקה X, היחס: 2.70
מחצית ראשונה 2, היחס: 2.85
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.80
אנדר/אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully