וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הזווית של מוריניו תעזור לנו מול ברצלונה"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד גילה כי דיבר עם מאמן ריאל מדריד לקראת גמר האלופות. ואן דר סאר: "נגיע יותר מוכנים מאשר ב-2009"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

מנצ'סטר יונייטד עשתה זאת. שנאמר עשתה זאת שוב? אוקיי. השדים האדומים עלו הערב (רביעי) לגמר ליגת האלופות לאחר שהביסו 1:4 את שאלקה בהצגת כדורגל נפלאה באולד טראפורד והשלימו חגיגה של 1:6 בסיכום שני המפגשים. יונייטד תפגוש בגמר, שייערך בוומבלי ב-28 במאי, את ברצלונה, שחלפה על פני ריאל מדריד, בשחזור הגמר מ-2008/9. כל אחת צשתי האימפריות הענקיות של אירופה יחפשו זכייה בגביע רביעי בהיסטוריה. קשה לראות חובב כדורגל בעולם שיכול לחכות לקרב האימתנים שמצפה לנו בבירת אנגליה.

ואן דר סאר: "הולך להיות הפנינג"

מנג'ר יונייטד, אלכס פרגוסון, חגג בסיום כפי שלא עשה הרבה זמן ואמר: "השחקנים שלי עשו אותי גאה. זה פנטסטי בשביל המועדון, אין ספק לגבי זה, הגענו לאן שרצינו להגיע. אמרתי כבר הרבה פעמים בעבר שהיינו צריכים לעשות הישגים טובים יותר באירופה לאורך השנים ואני חושב שאנחנו מתקרבים לזה. הקבוצה הזו יכולה לזכות בגביע. השחקנים מלאים תשוקה ונחישות".

על היריבה הבאה, הוסיף הסקוטי הוותיק: "הם ללא ספק הקבוצה של הרגע. הם משחקים כדורגל פנטסטי וזה תענוג לצפות בהם. אנחנו בגמר, נתכונן כראוי ויש לנו משחק גדול מול צ'לסי ביום ראשון, ואנחנו מתרכזים רק בו כרגע".

"אני מדבר עם מוריניו הרבה", הוסיף פרגוסון. "דיברנו בשבוע שעבר. החוויה שלו? ריאל מדריד היא קבוצה שונה מאיתנו, אבל אני חושב שנסתמך על הידע שלנו על ברצלונה. זה לא שמעולם לא פגשנו אותם, ראינו אותם הרבה פעמים לאורך העונה, אבל החוויה של ריאל מדריד והזווית של ז'וזה הם אינפורמציה שצריך לקבל, זה מאוד יעיל בדרך הזו".

שוער מנצ'סטר יונייטד, אדווין ואן דר סאר, עשוי להפוך לשחקן המבוגר ביותר שמניף את גביע האלופות. בסיום, התייחס השוער ההולנדי לשחזור הגמר מ-2009: "ברצלונה משחקת כדורגל פשוט מצוין וזה הולך להיות משחק קשה, הם הראו כבר ב-2009 מה הם שווים. אנחנו חייבים להראות שלמדנו את הלקח מאותו משחק, להיות מוכנים יותר ולהתמודד איתם בצורה שונה מהצורה בה עשינו בפעם שעברה".

על כך שזה יהיה הגמר החמישי של יונייטד, כשגם הראשון נערך בוומבלי אי שם ב-1968, אמר ואן דר סאר: "העלייה הזו משמעותית מאוד למועדון, לשחקנים, לאוהדים וגם לסר בובי צ'רלטון, שהיה באותו המשחק. זה יהיה הפנינג גדול בשבילנו. כמובן שזה גם יהיה המשחק האחרון בקריירה שלי ואני אשמח לצאת עם גביע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רנגניק: "הגענו לקצה גבול היכולת"

מאמן שאלקה, רלף רנגניק, אמר: "פגשנו ביריבה טובה מאיתנו. הגענו לקצה גבול היכולת שלנו. ביצענו טעות קשה בפיגור של 1:0 והמשחק התפתח בצורה שלא רצינו שיתפתח. בסך הכל, אני חושב שכולם יכולים להיות גאים מאוד מפני שהשגנו את המטרה שלנו".

מנואל נוייר, שהיה גיבור המשחק הראשון של שאלקה, אמר: "אתה חייב לתת הופעה ברמה הכי גבוהה שיש כדי לנצח קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. לא עשינו את זה במשחק הראשון וגם היום זה לא עבד בשבילנו. אבל אנחנו הגענו לחצי הגמר ויכולים להיות גאים בזה. אנחנו חייבים לשכוח מהר משני המשחקים האלה מול מנצ'סטר יונייטד ולהמשיך הלאה".

בלם הרויאל בלוז, בנדיקט הובדס, שחזר היום לאחר פציעה, הוסיף: "לא הצלחנו להשיג את מה שרצינו. מנצ'סטר יונייטד הייתה חזקה מדי בשבילנו. היא הייתה הרבה יותר פעלתנית ומהירה מאינטר".

הורסט הדלט, המנהל הטכני של שאלקה, סיכם את העונה של הקבוצה, ואמר: "הייתה לנו עונה מופלאה בליגת האלופות. זה כלל ניצחון היסטורי על אינטר, משהו שאנשים ידברו עליו בשנים הבאות. כמובן שמי שמגיע לחצי הגמר רוצה להגיע לגמר, ולכן ברור שאנחנו מאוכזבים". על ההבדלים ברמות, הוא הוסיף: "אנשים דיברו על כך שהם שיחקו עם קבוצת המשנה שלהם, אבל הם עדיין היו ברמה הבכירה שלהם. לא יכולנו לעמוד מולם, אבל זו גם הייתה הסיטואציה במשחק הראשון. הגיע לנו להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully