וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי ניילון: "זה ברור שהשופטים רצו שראשל"צ תנצח"

4.5.2011 / 21:52

שחקן בני השרון קבל על השיפוט בהפסד לכתומים: "צריכים לקנוס את השופטים". ג'יימס התפרץ בסיום לעבר אורלנד

מכבי ראשון לציון נשארה בחיים בקרב שלה על הפיינל פור. הכתומים ניצחו הערב (רביעי) 79:81 את בני השרון והשוו את הסדרה ל-1:1 בזכות יכולת מצוינת של ארון מגי, ששוב קלע 20 נקודות, כפי שעשה במשחק ההפסד. כך או אחרת, בסיום המשחק ארעו שתי תקריות. האחת כאשר המנהל המקצועי של בני השרון, אלדד אקוניס, התפרץ לכיוון השופטים בצעקות. לאחר מכן שון ג'יימס עט לעבר חדר ההלבשה של ראשון לציון כדי להתעמת עם יהוא אורלנד בעקבות עבירה שביצע עליו, אך אנשי ראשון לציון מנעו תגרה בין השניים.

המאמן המנצח, אפי בירנבוים, אמר בסיום: "ליהוא אורלנד יש הרבה עבודה בקבוצה, והוא עושה אותה בצורה יוצאת מן הכלל. מבחינת האופי הוא מדהים והוא עוזר לנו לסדר את הקבוצה. הערב ראינו משחק פלייאוף אמיתי. במשחק הקודם ברבע השני התפרקנו, אבל אותו דבר כמעט קרה לנו כשיצאנו מחדר ההלבשה, טעויות של קט סל ב'. בסוף צריך גם מזל כי בכדור האחרון כשנותרו שמונה שניות, אתה אומר לשחקנים שזה הסטופ של העונה".

יהוא אורלנד: "אחרי המשחק בבני השרון הקודם, שבעטו לנו בתחת וגם באגרסיביות, הם היו הרבה יותר אגרסיביים מאיתנו. עשינו את ההתאמות, התאמנו את האגרסיביות שלנו אליהם, והיינו צריכים להיות אגרסיביים מלכתחילה". על התקרית עם ג'יימס, הוא אמר: "למה ששון ג'יימס עשה אין מקום. אני חוטף מכות כל השנה כקלעי כשאני יוצא על חסימות. אני לא מתלונן בכלל. יכולים לשאול את כל השופטים, אבל בסך הכל אני לא חושב ששום דבר חרג מהנורמה. זה שהוא חיכה לי מחוץ לחדר ההלבשה? שיחכה, אני לא אחנך אותו".

שמיר: "הולכים לסדרה של הטוב משלושה משחקים"

המאמן המפסיד, דן שמיר, אמר בסיום: "אנחנו הולכים לסדרה של הטוב משלושה משחקים והסדרה מתחילה מההתחלה. בסך הכל עשינו הרבה מהדברים שאנחנו רוצים לעשות. בפלייאוף יש הרבה מגע ועצבים ולא הכל הולך חלק, נצטרך לעשות התאמות לשבוע הבא. ההגנה בצבע תכריע את הסדרה".

על העובדה שלי ניילון ספג עבירה טכנית, שבדיעבד עלתה לבני השרון בנקודות יקרות, אמר המאמן: "הייתי רחוק ואני לא יכול לשמוע מה לי אמר. כולם צריכים ללכת הביתה ולחשוב איפה הם טעו". על התקרית של ג'יימס עם אורלנד, הוסיף שמיר: "אני לא יודע מה שון עשה בסוף, יש אצלנו מי שמטפל בדברים האלה. שון עשה 1 מ-11 מהשדה בזריקות לא רעות, זה חלק מהמשחק שלנו".

לי ניילון, שקלע 18 נקודות והתחיל לקחת אחריות רק במחצית השנייה, השמיע טענות קשות מאוד לעבר השיפוט, ואמר: "לא היו צריכים לשרוק את הפאול הטכני השני. זה ברור שהשופטים רצו שראשון תנצח את המשחק הזה. היו להם רצף של זריקות מהקו שהכריעו את המשחק. הליגה צריכה לקנוס את השופטים כמו שהם קונסים את השחקנים. זה לא הגיוני שהפלייאוף שמכריעים אותו השופטים, השחקנים צריכים להכריע את המשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully