וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אשכנזי: "לא מעניין אותי שמצפים לעלייה של הפועל"

5.5.2011 / 15:00

מאמן הבקעה לא מתחשב בהיסטריה סביב הפועל תל אביב. נמכרו כל הכרטיסים למשחק הראשון בסדרת הגמר (20:10)

אחרי ששני חצאי הגמר הדרמטיים הסתיימו, סדרת הגמר הפלייאוף של הליגה הלאומית תצא הערב (חמישי) לדרך כשהפועל תל אביב תארח את מ.כ. הבקעה למשחק מספר 1 (20:10). האדומים מגיעים למשחק בידיעה שלמרות השמועות על כך ששתי הקבוצות יעלו לליגת העל ללא קשר לתוצאת הסדרה, אוהדי הקבוצה יראו זאת בעין לא יפה אם הקבוצה תעלה שלא בזכות לליגה הראשונה. כל הכרטיסים למשחק נמכרו מראש, והקבוצה מקווה שלמרות שמתן נאור ייעדר יוכלו לגבור על הקבוצה החזקה שניצבת מנגד. במידה שהקבוצה תעפיל לליגת העל זאת תהיה העלייה השלישית של שרון אברהמי עם קבוצה מהלאומית.

מנגד במ.כ הבקעה, הקבוצה שעד לסוף הסיבוב הראשון סומנה כאחת מאכזבות העונה, רוצים לסיים עונה בסטייל עם הכרטיס לליגת העל. הקבוצה נמצאת לאחרונה בכושר מצוין, כשהזר פול דילייני לוהט וקלע 48 נקודות באחוזים מדהימים בניצחון על אליצור יבנה ביום שני. בבקעה מקווים כי הניסיון של הסגל והעומק שיש למאמן אבי אשכנזי כמעט בכל עמדה יעשו את העבודה, ולא מתכוונים לוותר להפועל תל אביב לאף משחק בסדרה החל מהמשחק הראשון.

"אני מניח שיש התרגשות כי בסך הכל זה מעמד גדול להגיע לגמר, זה מעמד מחייב מאוד. אנחנו ברמת מוכנות מקסימלית ביחס לזמן שעמד לרשותנו מאז המשחק מול יבנה ביום שני. אותן בעיות של קוצר זמן שאנחנו נחשפים אליהן דומות לאלה של הפועל תל אביב", התייחס מאמן הבקעה אבי אשכנזי למשחק. "אני לא יודע מי מצפה שהפועל תל אביב תעלה לליגת העל וזה לא מעניין אותי. מה שמעניין אותי זה שנעשה מה שאנחנו צריכים כדי לעלות ליגה. האנשים היחידים שחשובים הם השופטים, ואין להם העדפה והם אובייקטיבים לחלוטין. אני שומע שמועות שמעדיפים אותנו ולא אותם מסיבות שונות, אבל זה לא משנה. מה שמשנה זה כדורסל, ואנחנו צריכים לעשות שם את העבודה הטובה ביותר.

אשכנזי, שעלה ארבע פעמים בעבר לליגת העל עם קבוצות שונות ניתח את הסדרה והוסיף: "הפועל תל אביב לאורך כל העונה הובילו את הליגה בצורה ברורה, והקרדיט להם. כבודם במקומם מונח, מה ששלהם מגיע להם, הם עושים עבודה מצוינת. לגבי פייבוריטית או לא, יש להם את יתרון הביתיות וככל שתתקדם הסדרה נראה אם יש לזה משמעות. בסדרה כל דבר יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully