וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 79:81 את בני השרון

הכתומים נשארו בחיים בזכות ניצחון דחוק שהשווה את הסדרה ל-1:1 אחרי שארון מגי (20 נקודות) היה הבולט בשורות המנצחים

מי שחשב שכל סדרות הפלייאוף יסתיימו ב-0:3 חלק, הבין הערב (רביעי) שהוא טועה, אחרי שמכבי ראשון לציון חזרה לחיים, ניצחה 79:81 את בני השרון והשוותה את הסדרה מולה ל-1:1 לפני שהסדרה תשוב למשחק שלישי בהרצליה. אחרי ה-82:91 במשחק הראשון, בני השרון בעיקר רדפה אחרי הקבוצה מעיר היין, שלראשונה מאז עונת 2006/7 ניצחה את היריבה שלה, זאת לאחר חמישה הפסדי בית. ארון מגי היה שוב הבולט בשורות ראשון לציון עם 20 נקודות ומשחק שהתנהל מבלי שאף אחת מהקבוצות הצליחה לברוח.

ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. עודד קרני, מנהלת ליגת העל בכדורסל
עצרו את רצף חמשת ההפסדים הביתיים מול בני השרון. חנוכי/מנהלת ליגת העל בכדורסל, עודד קרני

קבוצתו של אפי בירנבוים ידעה שיש לה עדיין סיכוי בסדרה הזו, במיוחד אחרי שבמשחק הקודם היא חוותה ערב קשה עם אחוזים רעים מחוץ לקשת ומקו העונשין. אחרי ההפסד בהפרש חד ספרתי, ראשון לציון שיפרה משמעותית את האחוזים מהעונשין (84 אחוז) וקיבלה תפוקה לא רעה מהישראלים שלה, ובראשם ניצן חנוכי ויהוא אורלנד, שקלעו 13 נקודות כל אחד. ריימר מורגן היה הבולט במחצית הראשונה, וסיים את המשחק עם 17 נקודות, אבל גם הוא יצטרך לשדרג את היכולת שלו לקראת המשחק הבא.

בני השרון קיוותה לעשות צעד נוסף בדרך לפיינל פור, אבל לי ניילון התעורר רק במחצית השנייה ובסופו של דבר הוא סיים את המשחק עם 18 נקודות, והיה קרוב להכריע את המשחק לטובת הקבוצה שלו. שון ג'יימס לעומתו לא הגיע להתמודדות וסיים רק עם ארבע נקודות ב-29 דקות. במשחק עצמו היתרון התחלף מצד לצד הרבה מאוד פעמים, אבל בדקות האחרונות טכנית שספג ניילון הובילה לקליעות מוצלחות מהקו של הכתומים ולהחטאה בסיום של רון סטיל ושון ג'יימס.

מהלך המשחק

מכבי ראשון לציון עלתה בחמישייה עם דווין מיצ'ל, ניצן חנוכי, איגור נסטרנקו, ריימר מורגן ואיזייה סוואן. בני השרון פתחה עם בן רייס, רון סטיל, דן גרונפלד, לי ניילון ושון ג'יימס.

ראשון לציון פתחה בטירוף את המשחק עם ארבע נקודות ראשונות של מורגן ואיזייה סוואן צלף שלשה ראשונה במשחק שהעלתה ל-3:9, אבל דן גרונפלד עם מהלכים טובים בהתקפה הכניס את בני השרון למשחק. רון סטיל נכנס גם הוא לעניינים עם שלשה משלו ויהוא אורלנד השלים ריצה של -0:7 בדרך ליתרון 17:19 עד ל-18:21 בסיום הרבע.

אורלנד לא פתח טוב את הרבע השני עם שתי החטאות לשלוש, אבל ארון מגי שמר את היתרון אצל המקומיים. פילברטו ריברה, שקלע 20 נקודות במשחק הקודם, קלע את הנקודות הראשונות שלו באמצע הרבע השני עם שלשה שהמשיכה את המרדף של הקבוצות אחת אחרי השנייה והמחצית הסתיימה ביתרון 35:36 למכבי ראשון לציון.

בן רייס קלע את שתי הנקודות המהירות בקריירה שלו עם פתיחת המחצית השנייה וסיים עם דאנק נהדר, אבל אורלנד עלה חם לרבע השלישי וצלף שלשה מצוינת. למרות זאת, לי ניילון החל לתפוס פיקוד ולמרות שלא ראינו ממנו הרבה עד השלב הזה, הוא קלע ארבע נקודות רצופות והעלה את האורחים לחמש הפרש. אורלנד ומיצ'ל עוד הספיקו להחליף קצת טראש טוק, אבל על הפרקט ראשון לציון לא איפשרה לברוח והשלימה מהפך עם שתי שלשות (אייל שולמן ומורגן) בדרך ל-56:58 בסיום הרבע.

הפער כבר טיפס לחמש בפתיחת הרבע האחרון עם שלוש נקודות רצופות של מגי, אבל ריברה לא איפשר לראשון לציון לברוח. מגי המשיך בנסיונות שלו והקפיץ את ההפרש בחזרה לחמש, אבל בני השרון התעקשה ללכת על ניילון וכך נותרה במשחק ואף השלימה מהפך עם חמש נקודות רצופות שלו (70:72). מגי החזיר את היתרון לראשון, אבל מיד בהתקפה הבאה גרונפלד הפציץ שלשה שהשאירה את האורחים ביתרון נקודה. דווקא אז ניילון ספג עבירה טכנית בעקבות מלמולים לעבר השופט. אורלנד ומגי קלעו מהקו, אבל ריברה הוריד לנקודה הפרש עם שתי נקודות, כשנותרו 26 שניות לסיום. אלא שריברה החטיא שתיים. סוואן החטיא את אחת הזריקות והעלה לשתיים הפרש. שון ג'יימס החטיא את הזריקה האחרונה, ומכבי ראשון לציון ניצחה 79:81.

סטטיסטיקה

למכבי ראשון לציון: ארון מגי 20 נקודות (10 ריבאונדים), ריימר מורגן 17 (9 ריבאונדים), ניצן חנוכי ויהוא אורלנד 13 כל אחד, דווין מיצ'ל 9, איזייה סוואן 6 (6 אסיסטים), אייל שולמן 3. שיחק ולא קלע: איגור נסטרנקו.

לבני השרון: לי ניילון 18 נקודות, רון סטיל 17, בן רייס 13, דן גרונפלד 12, ארז כץ 8, פילברטו ריברה 6, שון ג'יימס 4 (8 ריבאונדים), בריאנט דאנטסון 1. שיחק ולא קלע: שרון ששון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully