וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקובו: "הייתי רוצה להישאר בלסטר"

השחקן שעבר בינואר מאברטון מרוצה בבית החדש: "מאוכזבים שלא העפלנו לפרמיירליג, אבל בשנה הבאה נהיה טובים יותר"

איגביני יעקובו עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל אחרי שעבר בחודש ינואר לשורות לסטר בהשאלה, נראה שהוא ממש לא מתגעגע לאברטון ומקווה להישאר אצל השועלים. "אני חושב שהייתי מספיק באברטון ואני צריך לחפש מקום אחר. הייתי רוצה להישאר בלסטר", אמר הניגרי בראיון לרדיו BBC.

"אני מקווה שאני אוכל לפתור את הדברים שם ולחזור", הוסיף יעקובו, שהגיע לאברטון ממידלסברו באוגוסט 2007 תמורת 11.25 מיליון ליש"ט. "אם אני אוכל לבוא ולשחק עבור לסטר, זה יהיה נהדר". בשורותיה של לסטר, יעקובו כבש עשרה שערים ב-19 משחקים, ולכן הוא מעוניין להמשיך בקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שתשחק בליגה הזו עונה נוספת. "היו לי ארבעה חודשים נהדרים והעונה שלי טובה מאוד. זה מרגיש לי כמו בבית ואני מרגיש שאני נמצא פה שלוש או ארבע שנים, אני נהנה כאן".

יעקובו פירט לגבי השהות שלו בלסטר, והוסיף: "השחקנים והאוהדים נחמדים אליי מאוד ואני מקווה שאני אוכל לראות אותם שוב". על העובדה שלסטר לא הצליחה להשתלב בפלייאוף, הוא אמר: "בסופו של דבר אנחנו מאוכזבים שלא השגנו את המקום בפלייאוף ושלא העפלנו לפרמיירליג, אבל אנחנו מקווים שבשנה הבאה המנג'ר יצרף שחקנים נוספים ואני חושב שבעונה הבאה אנחנו נהיה טובים יותר מהעונה הזו".

למרות ההרגשה הטובה, יעקובו סופסל בחלק מהמשחקים, אך זה לא משפיע עליו: "המנג'ר מאמין בי וגם כשהוא נותן לי לנוח, זה טבעי. הוא רוצה לתת את ההזדמנות גם לשחקנים אחרים. כשהגעתי לכאן אף אחד לא הבטיח לי שאני אשחק באופן אוטומטי. אתה צריך להילחם על החולצה, אתה צריך להאמין ואתה צריך להוכיח בכל משחק. אם אתה לא משחק טוב, אתה לא תהיה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully