וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר העפיל בקושי לסיבוב השלישי

השוויצרי נזקק לשלושה שוברי שוויון כדי לגבור על לופז. רפאל נדאל טייל ל-1:6, 3:6 על בגדאטיס, דג'וקוביץ' גבר על אנדרסון

ארבעה ימים חלפו מאז נפתח טורניר מדריד, אך רק היום (רביעי) האצטדיון המרכזי לבש חג והתמלא עד אפס מקום. זה קרה כשהאליל המקומי, רפאל נדאל, קיים את משחקו הראשון בטורניר. המדורג מספר אחת בעולם נהנה מהדחיפה הגדולה שקיבל מהקהל, כולל חברו ושחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, וניצח בקלילות 1:6, 3:6 את מרכוס בגדאטיס הקפריסאי. בכך, שיפר השור ממאיורקה את מאזנו על משטח החימר ל-35 ניצחונות ברציפות. "מלך החימר" יפגוש בסיבוב הבא את חואן מרטין דל פוטרו לקרב מרתק במיוחד. הארגנטינאי הנפלא הצליח לזכות בכרטיס לסיבוב השלישי עם 3:6, 0:6 מול מארין סיליץ' הקרואטי.

נדאל התייחס לקרב הצפוי מול דל פוטרו: "זה מהמשחקים האלה שאתה יכול להפסיד או לנצח. מן משחק כזה בו הכל יכול לקרות. אני אנסה לשחק ברמה הכי גבוהה שלי ועם אגרסיביות גבוהה. אני מגיע למשחק בכושר טוב ואנסה לשמור עליו. נראה מי ינצח, אבל מה שבטוח שהמנצח יקבל הרבה ביטחון לקראת המשך הטורניר".

נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הלוהט בסבב והמדורג מספר שתיים בעולם, הצליח לעלות לסיבוב השלישי לאחר שניצח את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי 3:6, 4:6 לאחר שעה ו-40 דקות. הסרבי שיפר את מאזנו מאז פתיחת העונה ל-28 ניצחונות רצופים לעומת 0 הפסדים ובסך הכל השלים היום מספר עגול של 30 ניצחונות ברציפות. בסיבוב השלישי יפגוש נולה את גיירמו גארסיה לופז הספרדי, שניצח את תיימו דה באקר בסיבוב השני.

אגב, דג'וקוביץ' זקוק לניצחון אחד בלבד על מנת לקבוע פתיחת עונה הכי טובה מאז איבן לנדל האגדי ב-1986. לנדל, שמחזיק כמובן ב-29 ניצחונות רצופים בתחילת שנה, נמצא במקום השלישי, כשלפניו רק אגדות טניס כמו ג'ון מקרנו עם 42 ניצחונות ב-1984 וביורן בורג עם 33 ב-1980.

"זה כבוד גדול ומחמיא מאוד להיות חלק מחבורה הזו, אבל זו לא העדיפות הראשונה שלי", אמר נולה שזכה כבר בחמישה תארים השנה, "תמיד האמנתי שיש לי את האיכויות שדרושות על מנת לנצח כל שחקן. אני יותר בוגר ומלא ביטחון עצמי מבעבר".

מי שנאלץ לעבוד קשה הרבה יותר מהשניים הוא רוג'ר פדרר, שפגש את פליסיאנו לופז הספרדי המדורג 39 בעולם. לופז, שהפסיד בכל שבעת המפגשים שלו עם פדרר, היה גדוש בביטחון עצמי במערכה הראשונה שבמהלכה הוא השיג שבירה אחת והגיע לשובר שוויון. אלא שפדרר היה מרוכז יותר ברגעים הקריטיים וניצח 13:15. גם המערכה השנייה נגררה לשובר שוויון וללא שום שבירות של השניים, אבל הפעם פדרר זכה בנקודה אחת בלבד, והשניים עברו להכרעה במערכה נוספת. לפדרר היו ארבע אפשרויות שבירה, שכולן התפוגגו ושוב ההכרעה עברה לשובר שוויון. לופז הוביל 2:4, אבל פדרר חזר כמו גדול וניצח 7:9. בשמינית הגמר פדרר יפגוש את קסאבייר מאליס הבלגי, שניצח 2:6, 2:6 את ין-סון לו.

גם המדורג חמישי בטורניר, רובין סודרלינג השבדי, הצליח לעלות לסיבוב השלישי בלי מאמץ לאחר ניצחון 3:6, 3:6 על סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני. השבדי, שהגיע בשנתיים האחרונות לגמר ברולאן גארוס, יפגוש בסיבוב השלישי את ג'ו ווילפריד צונגה לקרב מרתק במיוחד. המדורג השביעי בטורניר, תואמס ברדיך, ניצח 4:6, 0:6 את מרסל גרנולר המקומי ויפגוש את חואן מונאקו הארגנטינאי.

מיכאל לודרה הצרפתי הצליח לעצור את ההפתעה האיטלקית פלאביו צ'יפולה כשניצח אותו 4:6, 2:6 והוא ישחק מול דניאל חימנו טראוור, שניצח את יורגן מלצר 6:7, 3:6. קסאבייר מאליס ניצח 2:6, 2:6 את ין סון לו הטיוואני ויפגוש את המנצח בין רוג'ר פדרר לפליסיאנו לופז. תומאס בלושי הברזילאי ניצל את פרישתו של פלוריאן מאייר הגרמני במצב של 7:6 (5), 3:6, 0:3 כדי להמשיך לסיבוב השלישי, שם יפגוש את אנדי מארי, שניצח 4:6, 6:3, 0:6 את ז'יל סימון ורשם ניצחון שני ברציפות עליו, לאחר שגבר על הצרפתי גם בטורניר מונטה קרלו.

זבונרבה הודחה

יוליה גרגס, שרק לפני שבוע וחצי זכתה בטורניר שטוטגרט לאחר ניצחון על קרוליין ווזניאקי, תפגוש שוב את הדנית המדורגת במקום הראשון בעולם. הגרמניה הפנטסטית התקשתה במיוחד מול דינארה סאפינה, אך גברה עליה 4:6, 6:4, 4:6.

הפתעה אחת גדולה כשוורה זבונרבה, המדורגת במקום השלישי בעולם, סיימה את דרכה בסיבוב השלישי. הרוסיה הפסידה תוך שעה ו-16 דקות בתוצאה 6:1, 6:4 לפטרה קביטובה הצ'כית המוכשרת, שמדורגת במקום ה-16 בטורניר. קביטובה תפגוש ברבע הגמר את דומיניקה סיבולקובה, שניצחה 5:7, 4:6 את חברתה לפרויקט הריאליטי של "סוני אריקסון" מריה שראפובה הרוסיה.

פרט לכך, התקיימו מספר משחקים נוספים מהסיבוב השני. אליסה קלייבנובה הרוסיה, שהדיחה בסיבוב הראשון את שחר פאר, הודחה לאחר שהובסה 6:2, 6:2 על ידי רוברטה וינצ'י האיטלקיה. וינצ'י תפגוש בסיבוב השלישי את נה לי הסינית (6 בטורניר), שניצחה היום 1:6, 4:6 את איבטה בנסובה הצ'כית. ילנה ינקוביץ' לא תשחק בשמינית הגמר אחרי שהסרבית הפסידה ללוסי ספארובה 6:4, 4:6, 7:5.

עדכון ראשון: 17:33
עדכון אחרון: 23:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully