וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו לופז: "אנחנו יכולים לעשות משהו בלתי נשכח"

למרות התבוסה 5:1 לפורטו, שוער ויאריאל מאמין לקראת גומלין חצי הגמר (22:05, ספורט 1 ו-HD). בראגה תארח את בנפיקה

אם לא יקרה משהו ממש בלתי צפוי הערב (חמישי) חצאי גמר הליגה האירופית יניבו גמר היסטורי. פורטו תהיה כמעט בוודאות בדאבלין אחרי ה-1:5 הנפלא על ויאריאל במשחק הראשון, והיא רק צריכה להעביר 90 דקות רגועות במדריגאל. במקביל, תנסה בנפיקה לשמור על יתרון 1:2 בחצי הגמר השני כשתתארח אצל בראגה, בדרך לגמר כל פורטוגלי ראשון אי פעם. ויאריאל מסוגלת למנוע את זה?

ויאריאל - פורטו (5:1 במשחק הראשון, 22:05, ספורט1 ו-HD)

איך לעזאזל עוצרים את פורטו? זה מה ששואל את עצמו חואן קרלוס גארידו מהרגע שקבוצתו ויאריאל קיבלה את אלופת פורטוגל בהגרלת חצי הגמר. במשחק הראשון הוא חשב שמצא את הנוסחה כשהוביל במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה עלתה פורטו אחרת לגמרי שנתנה קונצרט בדרגאו והטביעה את הצוללת הצהובה עם 1:5 מוחץ.

זו הייתה התבוסה הקשה ביותר שספגה ויאריאל ב-105 משחקיה באירופה, וכל שנותר לגארידו ולשחקניו זה לתקן את הרושם. אלא שפורטו נמצאת בכושר נפלא, מכוונת לעבר הטרבל (זכתה באליפות ללא הפסד, עלתה לגמר הגביע וקרובה לגמר הליגה האירופית כהתקפה הטובה במפעל) וניצחה את כל שבעת משחקי החוץ שלה באירופה תחת הדרכתו של אנדרה וילאש בואש. בנוסף, פורטו לא הפסידה בחמשת הביקורים האחרונים שלה בספרד ומציגה את מלך שערי המפעל, רדאמל פלקאו הפנטסטי שהבקיע 15 שערים.

למרות הכל, יש קולות אופטימיים בצד הספרדי. "אנחנו חייבים להאמין בקאמבק כדי להשיג אותו", טען השוער דייגו לופז. "זה קשה, אבל לא בלתי אפשרי. פורטו אמנם הייתה מצוינת במשך 30 דקות וניצחה את המשחק, אבל בשאר המשחק היינו עדיפים. אנחנו יכולים לעשות משהו בלתי נשכח". גארידו שוקל להעדיף בחוד לצד ג'וזפה רוסי את מרקו רובן הארגנטינאי ולהוריד את נילמאר לספסל. גונזאלו רודריגז ומרקוס סנה ימשיכו להיעדר.

בראגה - בנפיקה (2:1 במשחק הראשון, 22:05, ספורט2)

השאלה הגדולה בפורטוגל בימים האחרונים היא מי תהיה זו שתפגוש את פורטו בגמר ההיסטורי שיטריף מדינה שלמה. כולם מפנטזים על מפגש קלאסי בין פורטו לבנפיקה, אבל לנשרים יש עוד עבודה להשלים במשחק החוץ, ובבראגה בטוחים שהקהל הנייטרלי ניצב לימינם. "אני מרגיש שיש רוב במדינה שתומך בנו", טען דומינגוש פסיינסיה, מאמנה של בראגה. "יש חיבה גדולה לקבוצה על כל מה שעשתה בשנתיים האחרונות. גרמנו לאוהדים, לעיר ולכל התושבים רגעים נדירים שיזכרו לעד".

שתי הקבוצות איפשרו מנוחה בסוף השבוע לשחקנים הבכירים וכל אחת הסתפקה בתוצאת תיקו במשחק הליגה שלה. מי שייעדר משורות בנפיקה הוא הפליימייקר פאבלו איימאר, שירצה עונש הרחקה בגין צהובים. חברו הטוב חאבייר סביולה מבטיח לארגן לו אפשרות לשחק שוב באירופה, בגמר שייערך ב-18 במאי. "זכיתי עם סביליה בגביע אופ"א ב-2006, ועכשיו יש לי הזדמנות לעשות זאת גם עם בנפיקה", אמר החלוץ הארגנטינאי. "זו תהיה הזדמנות לשמח את האוהדים שלנו, אבל קודם כל עומדת בפנינו משימה קשה נגד בראגה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully