וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "מודע לספקולציות, לא רוצה לדבר עם סוכנים"

קשר סלטיק לא מתעסק בשמועות על עתידו, לאחר שגם אברטון הוזכרה כמועמדת לרוכשו בקיץ. לנון: "אני חושב שהוא שמח כאן"

העונה הנהדרת של בירם כיאל בסלטיק יכולה להפוך מתוקה עוד יותר אם יצליחו הירוקים-לבנים לחגוג אליפות העונה, הישג שככל הנראה עובר בניצחון על אינברנס הערב (רביעי, 20:00, ערוץ ספורט ONE). בתוך המלחמה על כר הדשא, נדמה כאילו קיים גם מאבק מחוץ למגרש, הפעם על עתידו של השחקן. בחודשים האחרונים פורסמו לא מעט שמועות בתקשורת הבריטית שטענו כי הקשר המצוין יעבור מסלטיק לאנגליה בעונה הבאה, והאחרונה שבהם צירפה לחרושת השמועות את אברטון ומאמנה דייויד מויס.

"אני מודע לכל הדיבורים שיש סביבי. המנג'ר דיבר איתי על החוזה שלי ואמר שיהיו ספקולציות. הרבה סוכנים ניסו לדבר איתי, אבל אני לא רוצה להתנהל איתם", אמר כיאל. "כרגע אני עסוק אך ורק בליגה ובגביע. רק בסוף העונה אהיה מוכן לדבר על זה", הוסיף קשר נבחרת ישראל, שמחזיק בחוזה בסלטיק גם לעונה הבאה, אך קבוצת הפאר הסקוטית צפויה לשדרג את שכרו בניסיון להשאירו בסלטיק פארק.

כיאל אף דיבר על התאוששותו המרשימה משלושה חודשי פציעה, כשהוסיף :"זה יכול להיות קשה, אבל עבורי זה היה כיף. אפילו כשלא שיחקתי המנג'ר דיבר איתי ותמך בי. מאז שחזרתי הרגשתי טוב בכל יום ואני רוצה להיות חלק מההצלחה של הקבוצה העונה".

מאמנו של כיאל ניל נלון נשמע נחוש מאוד להשאיר את הקשר הישראלי בקבוצה גם בעונה הבאה, בעוד דבר דומה ינסה לעשות גם עם שחקן העונה בסקוטלנד, המגן השמאלי מהונדורס אמיליאנו איסגירה, שגם כן מבוקש במועדונים אנגליים. "אני חושב שאמיליאנו ובירם שמחים להיות כאן. הם רואים בעונה הבאה צעד נוסף בהתפתחותם, אבל נבחן את המצב בקיץ. לשניהם יש חוזה ארוך טווח, ואנחנו לא רוצים למכור שחקנים שלא צריכים להימכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully