וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הגמר יהיה שונה מ-2009"

מאמן ברצלונה כבר חושב על מנ' יונייטד, היריבה הצפויה בגמר האלופות. רונאלדו: "כולם יודעים שבארסה מקבלת יחס מועדף"

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

ברצלונה העפילה אתמול (שלישי) בפעם השלישית בשש שנים לגמר ליגת האלופות אחרי 1:1 בקאמפ נואו עם ריאל מדריד (1:3 בסיכום שני המשחקים). היריבה בגמר תיקבע סופית הערב, אבל אם לא יקרה דבר בלתי צפוי תהיה זו מנצ'סטר יונייטד במה שיהווה שחזור של גמר 2009. לפני שנתיים באולימפיקו ניצחה ברצלונה 0:2 בדרך לטרבל בלתי נשכח.

"נחכה ונראה מי תהיה היריבה ונתכונן כראוי", אמר פפ גווארדיולה בסיום. "אם זו תהיה מנצ'סטר יונייטד, מדובר יהיה במשחק שונה לחלוטין מאשר ב-2009. הם קבוצה שונה עם חלוצים שונים. משחק כדורגל מוכרע על ידי כמה גורמים שלא בהכרח יש שליטה עליהם. אז היה לנו מזל לכבוש שער מהיר והיינו מעט יותר טובים לאחר מכן. אם ניפגש שוב, זה יהיה משחק אחר. ננסה למצוא את החולשות שלהם וכמובן להחזיק בכדור ולתקוף".

המאמן הקטלאני המשיך להחמיא ליריבה הפוטנציאלית: "מדובר בקבוצה מצוינת ואלכס פרגוסון הוא אחד הטובים במשחק - הוא הוכיח שהוא יכול לחזור על הישגים ולבנות מחדש וכמובן לנצח, לנצח ולנצח בגמרים".

האיש של הערב היה אריק אבידל. המגן הצרפתי נכנס כמחליף בתוספת הזמן לראשונה מאז עבר ניתוח להסרת גידול בכבד. אבידל התקבל בתשואות רמות על ידי האוהדים וחבריו השחקנים. "אני מקווה להיות כשיר לגמר", אמר בסיום. "לא חוויתי דבר כזה. יכולת להרגיש כמה האוהדים אוהבים אותי ואני אוהב אותם בחזקה ואעשה הכל עבורם על המגרש כמו תמיד".

אבידל התייחס למצבו: "אני מרגיש טוב. לא עשיתי דבר במשך שלושה שבועות ועכשיו אני עובד קשה. החלום שלי היה לחזור ולעזור לקבוצה שיש לה הרבה פצועים". לגבי החזרה לוומבלי, האצטדיון בו זכתה בארסה בגביע אירופה לאלופות ב-1992, אמר אבידל: "בוא נראה אם נוכל לסגור מעגל. אני זוכר את המשחק ההוא ורוצה לעשות זאת שוב".

בברצלונה נהנו לעקוץ את היריבה בסיום. "בריאל תמיד מנסים למשוך את תשומת הלב מהדבר החשוב ביותר - הכדורגל", אמר דני אלבס. גם הנשיא סנדרו רוסל חגג: "מדובר בניצחון לכדורגל ולערכים של ברצלונה. הישג שהופך את ההיסטוריה של המועדון לגדולה יותר ועכשיו אנחנו חוזרים לוומבלי, אצטדיון שיש לו משמעות גדולה עבורנו".

לאחר המשחק חגגו אוהדי ברצלונה ברחובות עם אבוקות ואמצעים פירוטכניים אחרים כאשר על פי מספר דיווחים, חוליגאנים שהשתתפו בחגיגות התפרעו וגרמו לנזקים לבית מלון ממנו סיקרו עיתונאים את החגיגות. המשטרה התערבה והמהומה הסתיימה עם 12 עצורים ו-24 פצועים קל.

רונאלדו: "בשנה הבאה צריך לתת לברצלונה ישירות את הגביע"

מנגד, בריאל מדריד שוב באו בטענות לשיפוט של הבלגי פרנק דה בליקר בעיקר בגלל שער של גונזאלו היגואין שנפסל בפתיחת המחצית השנייה: "ידענו שאנחנו יכולים לנצח את ברצלונה, אבל השופטים לא נתנו לנו", אמר כריסטיאנו רונאלדו. "שוב השופט שלא אפשר לנו להיות אחראים לגורלנו. השופט במשחק הראשון לקח מאיתנו את הסיכויים להיות בגמר. כל מי שמבין בכדורגל יודע שברצלונה מקבלת יחס מועדף.

"השער של היגואין היה חוקי", אמר הפורטוגלי במתקפה, הפעם כלפי דה בליקר. "פיקה דחף אותי ונפלתי על מסצ'ראנו. הוא לא נהג ליפול על הרצפה כששיחק באנגליה, זה מנהג מגונה שהוא למד כאן כמו כולם. בשנה הבאה עדיף לתת את הגביע ישירות לברצלונה. השם של המשחק הזה היה משימה בלתי אפשרית 4".

רונאלדו סיכם את ארבעת משחקי הקלאסיקו ואמר: "לברצלונה יש הרבה כוח מחוץ למגרש. ראינו בארבעת המשחקים שאין הבדל גדול בין הקבוצות. זכינו בגביע המלך על ידי משחק הוגן ואני לא מרגיש שברצלונה יותר טובה מאיתנו, היא פשוט מקבלת עזרה מהשופטים".

גם עוזר המאמן אייטור קראנקה הצטרף למתקפה כשאמר: "אחרי כל מה שנאמר השבוע, כולם ראו שמוריניו צדק. הוא אמר שיהיה בלתי אפשרי עבורנו לעלות ומה שקרה במשחק הוכיח את זה. אין יותר מה להוסיף, מיליונים ראו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully