וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "זה החזון שהיה לי כשהחלטתי לבוא לכאן"

קינג ג'יימס חגג את ה-0:2 של מיאמי על בוסטון והצוות המסייע שלא היה לו בעבר. ריברס: "בימים הקרובים נתרחק מכדורסל"

אם יש דבר אחד חיובי שבוסטון יכולה לקחת מסיום משחק מספר 2 מול מיאמי, הוא שכעת היא יכולה לנוח עד יום שבת. עם זאת, כשישובו הסלטיקס לבוסטון גארדן הם כבר יהיו בפיגור 2:0 מול ההיט, אחרי שני משחקים ראשונים רעים מאוד מבחינתם. "אין לנו מה לעשות לגבי העבר. הם ניצחו שני משחקים בבית, ואסור לנו לאפשר להם לשחק לשחק ככה אצלנו, אחרת זה יהיה מאוד קשה", הודה דוק ריברס אחרי שקבוצתו הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) 102:91.

הפעם האחרונה שהסלטיקס הפסידו שני משחקים ראשונים בסדרת פלייאוף היתה ב-2004, ואז זה הסתיים בסוויפ לאינדיאנה. אם מוסיפים לכך את הנתון לפיו רק ארבע קבוצות בהיסטוריה חזרו מפיגור 2:0 בחצי גמר איזורי כדי לנצח את הסדרה כולה, מתקבלת תמונה לא פשוטה כלל לירוקים. "נהיה מוכנים למשחק השלישי", אמר ריברס. "אני יכול להבטיח את זה. המנוחה טובה לנו, אמרתי לשחקנים ללכת לשחק גולף, לעשות מה שהם רוצים, להתרחק מכדורסל, ופשוט להירגע".

מנגד, מיותר לציין כי מצב הרוח במיאמי פשוט מצוין. דווין וויד ולברון ג'יימס נראו נהדר בצמד המשחקים הראשונים, ולבוסטון פשוט אין תשובה. "אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת, ופשוט מנסים לתת לעצמנו סיכוי טוב לנצח, להמשיך להתקיף אותם, לשחק כמה שיותר חזק בהגנה ולעייף אותם לאורך המשחק", אמר לברון, אך דאג להוסיף: "הסדרה מאוד, מאוד, מאוד רחוקה מלהסתיים. זו רק ההתחלה עבורנו".

"בעבר, ידעתי שאם לא אביא את היכולת הטובה ביותר שלי, היה סיכוי די טוב שלא ננצח", הוסיף קינג ג'יימס והתייחס לעונותיו הארוכות בקליבלנד. "הפעם, כשיש לך שחקנים על הפרקט שיכולים להשתלט על המשחק, זה מוריד המון ממך. זה החזון שהיה לי בקיץ, כשהחלטתי לבוא לכאן".

ההגנה הנהדרת של מיאמי בסדרה הגיעה לשיא מסוים ברבע האחרון הלילה, כאשר במצב של 80:80 בוסטון החטיאה שש זריקות רצופות ואפשרה להיט לרוץ 0:14 ולסגור את המשחק. "אנחנו קבוצת הגנה טובה, ככה אנחנו מנצחים משחקים", אמר וויד. "כמובן שהנקודות והדאנקים יגיעו לסרטי ההיילייט, אבל ההגנה היא הבסיס שלנו בכל ערב".

הספסל של הת'אנדר הביא ניצחון

במשחק הנוסף של הלילה איזנה אוקלהומה סיטי את הסדרה עם ממפיס ל-1:1 אחרי 102:11 לא פשוט כלל. הסיפור הגדול מבחינת הת'אנדר הלילה היה הספסל, ששילש את תרומתו מהמשחק הראשון וגבר על הספסל החזק של הגריזליס 29:48 והוציא ריצת 6:18 בפתיחת הרבע האחרון שסידרה את הניצחון הגורלי. "ציפינו שג'יימס הארדן, אריק מיינור ואחד הגבוהים המחליפים יתנו לפחות משחק גדול אחד בסדרה", אמר סם יאנג. "הם שחקנים מצוינים, ובגלל זה אנחנו צריכים לבוא למשחק הבא עם יותר אינטנסיביות".

"זה מה שהם עשו כל העונה, ובגלל זה אנחנו במצב הזה - הם טובים בלצמצם פערים או הגדלת הפרשים שלנו. הם היו גדולים הלילה", אמר סקוט ברוקס לספסל שלו. ניסה ליונל הולינס להסביר מה לא עבד בקבוצתו, וסיכם: "זה היה מקרה קלאסי של קבוצה נואשת ואגרסיבית יותר. לדעתי הקבוצה הנואשת יותר בדרך כלל מנצחת, הם פשוט התקיפו מההתחלה ולא היה לנו מספיק כדי להילחם הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully