וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: קרוליין ווזניאקי העפילה לשמינית הגמר

הדנית הסתדרה עם יובאנובסקי הצעירה וניצחה 4:6, 4:6 בדרך אולי למפגש נוסף עם גרגס, רדוואנסקה ו-ורדאסקו כבר בחוץ

הטניסאית מספר 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי, ממשיכה במרץ את ההכנות שלה לקראת הרולאן גארוס, ובינתיים היא העפילה היום (שלישי) לשמינית גמר טורניר מדריד (המחלק פרסים בסך 3.5 מיליון יורו). ווזניאקי, שהפסידה בגמר בשטוטגרט וזכתה בטורניר צ'רלסטון, גברה על הסרבית הצעירה בויאנה יובאנובסקי 4:6, 4:6.

ווזניאקי נשברה אמנם שלוש פעמים על ידי הטניסאית בת ה-19, שמדורגת 58 בעולם, אבל החזירה עם חמש שבירות משלה כדי להשיג את הניצחון החשוב. בשלב הבא תפגוש ווזניאקי את דינארה סאפינה או את יוליה גרגס, הגרמניה המפתיעה, שניצחה אותה בגמר בשטוטגרט, מה שיאפשר לדנית החביבה ליצור נקמה מתוקה. "זה לא היה המשחק הכי טוב, אבל אני שמחה להעפיל כי זה תמיד קשה לשחק נגד שחקניות צעירות עולות", אמרה ווזניאקי בסיום.

המדורגת חמישית ופינאליסטית הרולאן גארוס ב-2010, סמנטה סטוסור, התקדמה גם היא לעבר שמינית הגמר אחרי שניצחה 6:7, 5:7 את דניאלה האנטוחובה. היריבה הבאה של האוסטרלית תהיה ירמילה גאידוסובה, שחזרה מפיגור מערכה נגד אגנשייקה רדוואנסקה, אבל ניצחה בסופו של דבר 6:3, 3:6, 3:6. מריון ברטולי מחוץ לתחרות אחרי שהפסידה 7:5, 6:1 לאנסטסיה פאבליוצ'נקובה. פטרה קביטובה גברה 3:6, 3:6 על צ'נל שיפרס הדרום אפריקאית.

גם אצל הגברים הסיפור מתחמם בהדרגה, כאשר חואן מרטין דל פוטרו ניצח בסיבוב הראשון את מיכאל יוז'ני 1:6, 6:3, 3:6 ובשלב הבא יחכה לו מארין סיליץ'. פרננדו ורדאסקו לעומתו כבר בחוץ אחרי הפסד בסיבוב הזה 7:6, 7:5 לין-סון לו מטיוואן, המדורג 55 בעולם. גם ויקטור טרויצקי בחוץ אחרי הפסד כואב לפלוריאן מאייר הגרמני 4:6, 7:5, 6:4. בסיבוב השני ג'ו וילפריד-צונגה ניצח 4:6, 2:6 את פרה ריבה הספרדי.

* אנדי רם ושותפו לוקאס דלוהי הצ'כי הפסידו בסיבוב הראשון 7:6, 6:3 למיכאל מרטינק וויקטור טרויצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully