וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה רייס: "מגיע לנו לזכות ביורוליג"

קפטן ריאל מדריד כבר מוכן למכבי ת"א: "אנחנו קבוצה צעירה ומלאת מרץ". יול: "כל שחקן במכבי מסוגל להכאיב לך בכל רגע"

ההתרגשות לקראת הפיינל פור ההולך ומתקרב אינה גואה רק בקרב מכבי תל אביב. במדריד נשלמות ההכנות של הקבוצה המקומית שתפגוש את הצהובים בחצי הגמר, ושם מפנטזים כבר על זכייה אל מול אלפי האוהדים שיגיעו לברצלונה. אלא שהפסד ליגה לפואנלבראדה הוציא מעט את האוויר עבור הבלאנקוס, ועתה הם מתעסקים בעיקר בניסיון להרגיע את הרוחות ולהגיע ממוקדים. "היתה לנו עונה קשה מאוד", אמר קפטן ריאל, פיליפה רייס, "ומגיע לנו לזכות ביורוליג. החלפנו מאמנים, הפסדנו כמה משחקים שלא היינו אמורים להפסיד, אבל עברנו את ולנסיה בהצלבה, שהיא קבוצה חזקה מאוד, ואנחנו קבוצה צעירה ומלאת מרץ".

רייס אף התייחס לדבריו של מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, שטען כי המדרידאים הם פייבוריטים במשחק: "זה טיפוסי לומר זאת במטרה לקחת את הלחץ מהם ולשים אותו עלינו", אמר הקפטן. "שתי הקבוצות די שוות, הפיינל פור הזה הולך להיות אחד הקשים בשנים האחרונות, אין קבוצה אחת שטובה יותר מכל השאר ככה שהולך להיות סוף שבוע נהדר של כדורסל".

אחד מהברגים המשמעותיים של ריאל, הלא הוא סרחיו יול המצויין, אמר לקראת המשחק: "עבור מרבית השחקנים שלנו זו הפעם הראשונה שלהם במעמד כזה, וזה לא הולך להיות פשוט. למכבי יש קבוצה מאוד שלמה, וכל שחקן יכול להכאיב לך בכל רגע נתון, לכן ההגנה שלנו הולכת להיות חלק מאוד משמעותי. אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים בכדי לנצח". יול נשאל כיצד מדרבנים את השחקנים לקראת המשחק הקריטי של הקבוצה ואמר: "העובדה הפשוטה היא שחצי גמר הפיינל פור הוא מוטיבציה מספקת, ואנחנו צריכים להשאיר הכל על הפרקט".

על ההפסד של הקבוצה במחזור האחרון לפואנלבראדה אמר יול: "יש שקט בקבוצה. אנחנו מנסים להימנע מכל מה שמסביב לפיינל פור, ולשחק את הכדורסל שאנחנו מכירים, עם הרבה סבלנות וראש צלול. שלא כמו בעונה שעברה, אז ברצלונה שלטה לחלוטין ביורוליג, העונה אין אף פייבוריטית ויש לנו הזדמנות לזכות בתואר. הכל יהיה בדברים הקטנים". השחקן אף נשאל כיצד ההרגשה לשחק דווקא באולם בברצלונה את חצי הגמר: "זה לא בונוס עבורנו. זה טוב לשחק בספרד כי זה יאפשר לאוהדים שלנו להגיע בקלות, אבל זו לא הולכת להיות סביבה אוהדת, כי גם למכבי יש הרבה אוהדים שעומדים להגיע ולעודד אותם. עם זאת, הראינו כבר שאנחנו מסוגלים להתמודד עם מגרשים קשים כמו מול פרטיזן, פילזן וסיינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully