וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בפלייאוף: ראשון לציון חוזרת הביתה

3.5.2011 / 18:01

אחרי שהפסידו במשחק הראשון, ינסו שחקניו של אפי בירנבוים לאזן את הסדרה בבית מול בני השרון (19:40, 5+ לייב)

פלייאוף ליגת העל יימשך מחר (רביעי) במשחק מספר 2 בסדרה בין מכבי ראשון לציון לבני השרון שייערך בבית מכבי בראשון לציון (19:40, שידור ישיר ב-5+ לייב). בני השרון מובילה 0:1 בסדרה אחרי שניצחה במשחק הראשון שנערך בהרצליה 82:91 בזכות הצגה של פילברטו ריברה שקלע 20 נקודות ובעיקר בזכות 53 אחוז מדהימים מחוץ לקשת. הפעם האחרונה שבני השרון הפסידה בראשון לציון הייתה בעונת 2006/7 ומאז רשמה ראשון לציון 5 הפסדי בית.

קבוצתו של אפי בירנבוים מגיעה מעודדת למשחק מספר 2 בסדרה, ומאמינה כי יש ביכולת הקבוצה להגיע לפיינל פור. בקבוצה אמרו השבוע לשחקנים כי ביום כל כך רע של הקבוצה מחוץ לקשת (21 אחוזים) ומקו העונשין (66 אחוזים) הפסידה ראשון בהפרש חד ספרתי לבני השרון וכמעט והצליחה לנצח בסיום דרמטי, אז יש סיבה לאופטימיות. בקבוצה בונים מאוד על הקהל הביתי ומאמינים כי יוכלו ליצור מומנטום באמצעותו במהלך המשחק הגורלי. מי שיצטרכו לשפר מאוד את משחקם הם הישראלים של הקבוצה, שתרמו רק 10 נקודות במשחק בהרצליה, לעומת 24 בממוצע במהלך העונה.

מנגד, בבני השרון יודעים שהניצחון הביתי בשבוע שעבר לא יהיה משמעותי אם הקבוצה לא תדע לשמור על יציבות ולרשום ניצחון רביעי ברציפות. דן שמיר הכין את שחקניו במהלך השבוע למשחק יותר אגרסיבי מצד ראשון לציון, והזהיר אותם מליפול לפרובוקציות שעלולות להיווצר במהלך משחק שכזה. האלמנט המשמעותי שעליו עבדו בני השרון במהלך השבוע הוא עצירת משחק המעבר של ראשון לציון, עם תשומת דגש על משחק יותר מסודר בהתקפה, ולרדת מ-15 האיבודים של המשחק הראשון. בקבוצה מקווים כי שרון ששון, שימשיך לקבל דקות בהדרגה, יתרום במשחק גם מכוחו ההתקפי, לאחר שלא קלע במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully