וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני וושהאם שוחרר מברק נתניה

3.5.2011 / 17:29

הפורוורד שחזר במהלך העונה, שוחרר לבקשתו בשל בעיות משפחתיות שבוע וחצי לפני המשחק השלישי מול מכבי ת"א

הנהלת ברק נתניה החליטה היום (שלישי) לשחרר את הפורוורד האמריקאי טוני וושהאם מהקבוצה, לאחר שהוא ביקש לעזוב בשל בעיות משפחתיות. בקבוצה נעתרו רק אתמול לבקשתו של השחקן והחליטו לשחרר אותו שבוע וחצי לפני משחק מספר 3 מול מכבי תל אביב בסדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל, בה נתניה מצויה בפיגור 2:0. כזכור, וושהאם שהה בארצות הברית בחודש שעבר בגלל אותן בעיות, ומחר הוא צפוי לעזוב את הארץ. בקבוצה שילמו לו גם את משכורת חודש מאי, אף על פי שלא ישחק בקבוצה.

וושהאם (1.98), בוגר מכללת סנט וינסנט מליגת ה-NAIA2, הגיע לברק נתניה בעונת 2005/6 בליגה הלאומית, חתם בקבוצה לעונה נוספת, אך עבר לפני פתיחת העונה להפועל חולון אותה הצעיד לעלייה לליגת העל ובעונה לאחר מכן היה שותף מהספסל לזכייה באליפות המדינה. את עונת 2008/9 פתח וושהאם בעירוני נהריה, אך עזב אחרי תשעה משחקים, והצטרף לקראת סוף העונה כדי לעזור לברק נתניה להעפיל לליגת העל.

בעונה שעברה היה לשחקן חלק פעיל בעונה המוצלחת של הקבוצה כשרשם 18.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שהעביר את הקיץ בליגה הפיליפינית, חתם בליגה הצרפתית הראשונה במדי טולון ורשם בשבעה משחקים 11 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה רשם וושהאם 11.5 נקודות למשחק ו-4 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully