וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "באירופה הסגנון שונה ואנו מרוכזים יותר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הודה כי הוא משחק בצורה אחרת בליגה ובאירופה. רוני לא התאמן לקראת שאלקה (ד', 21:45, ספ' 5)

אימג'בנק GettyImages

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

בזמן שבליגה הדברים הולכים לה קשה מהמתוכנן וביום ראשון מצפה לה משחק עונה קריטי בבית מול צ'לסי, בליגת האלופות נראה כי מנצ'סטר יונייטד תשתתף בגמר שלישי תוך ארבע שנים. השדים האדומים יארחו מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) את שאלקה עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק הראשון, במטרה לסגור את הסיפור אולי לקראת שחזור גמר 2009 מול ברצלונה, הפעם בוומבלי. מנצ'סטר יונייטד בלתי מנוצחת באולד טראפורד יותר משנה, והיא קרובה להסיר את המנחוס הגרמני לאחר שנכשלה בארבעת מפגשי נוקאאוט כפולים בעבר מול יריבות מהבונדסליגה. האם שאלקה מסוגלת בכל זאת להפתיע אותה?

חלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני. Michael Regan, GettyImages
צפוי לנוח לקראת צ'לסי. רוני/GettyImages, Michael Regan

אלכס פרגוסון: "יש לנו שני משחקים גדולים השבוע"

ווין רוני לא נטל חלק באימון של יונייטד לקראת המשחק, אך הוא צפוי לשחק מול שאלקה, ככל הנראה כמחליף. מי שאמורים לפתוח בהתקפה הם דימיטאר ברבאטוב ומייקל אואן, כשאלכס פרגוסון שוקל כמה וכמה שינויים בהתחשב במפגש הקרוב עם צ'לסי. דארן פלטשר חזר לאימונים ועשוי להיכלל בהרכב, כשלעומתו המגן פאביו סובל מפציעה ונמצא בספק.

במסיבת העיתונאים אישר פרגוסון כי רוני סובל מבעיה בשריר הירך האחורי, ואז התפנה לדבר על שאלקה. "תמיד קשה להגיע כשמובילים, לכן ננסה לשחק את המשחק הרגיל שלנו כדי לנצח", אמר המאמן הסקוטי הוותיק. "יש לנו שני משחקים גדולים השבוע, וכל אחד מהם חשוב באותה מידה. אעשה שינויים בהרכב, בתקווה שמי שיש לנו יספיק כדי לנצח לנו את המשחק. העונה הראנו ריכוז גבוה יותר באירופה, כנראה בגלל שזה לא הסגנון הרגיל שלנו. באירופה יש סגנונות רבים של משחק, והתגובה שלנו בהתאם".

בהמשך נשאל הקשר מייקל קאריק האם הוא מתאים יותר לסגנון האירופי והשיב: "תמיד צריך לדעת לעשות התאמות, במיוחד במשחקי החוץ באירופה שהם שונים לגמרי ממשחקי החוץ בליגה. אני חושב שכסגל אנחנו מצליחים להתאקלם טוב לכל סגנון".

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ג'ון אושיי, נמניה וידיץ', ריו פרדיננד, פטריס אברה, אנדרסון, דארן פלטשר, פול סקולס, אנטוניו ולנסיה, דימיטאר ברבאטוב, מייקל אואן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מנואל נוייר: "זה הזמן שלנו לתקן את הרושם"

שאלקה נתקלה בקשיים כבר בדרכה לאנגליה, כאשר השחקנים הלא-אירופים שלה עוכבו בשל בעיות ויזה ולכן הקבוצה איחרה בשעתיים. "אנחנו יודעים מה עומד על הפרק", אמר השוער הנפלא מנואל נוייר, שעדיין מאמין בסיכויי קבוצתו. "ברור שיהיה קשה, אבל אם נשחק טוב במחצית הראשונה נוכל להוביל ולהעביר את הלחץ אליהם. אנחנו מאושרים שהגענו עד לכאן, אבל מאוכזבים מהמשחק הראשון. זה הזמן לתקן את הרושם".

רלף רנגניק יקבל בחזרה את הבלם בנדיקט הובדס שנעדר מהמשחק הראשון, כשגם קלאס יאן הונטלאר התאושש מפציעה ממנה סבל מאז פברואר ועשוי לשחק. שאלקה מעולם לא ניצחה על אדמת אנגליה, כשהפעם היחידה בה נמנעה מהפסד הייתה בתיקו מול וולבס ב-1958/9. לעומת זאת, בשלב הקודם הרויאל בלוז הביסו 2:5 בסן סירו את אלופת אירופה אינטר, כך שיש לרנגניק ושחקניו על מה להסתמך.

הגרמנים יודעים שיונייטד ספגה רק שלושה שערים ב-11 משחקים באלופות העונה, אבל שמים מבטחם בראול שכבר ידע ימים גדולים באולד טראפורד ולזכותו 71 שערים באירופה. "ראול יכול לכבוש בכל מקום ונגד כל קבוצה", אמר כריסטוף מצלדר. "נצטרך להיות יותר אגרסיביים הפעם. אם אנחנו רוצים לחולל נס, נזדקק להופעה יוצאת דופן".

הרכב משוער שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, כריסטוף מצלדר, בנדיקט הובדס (ג'ואל מאטיפ), האנס סארפיי, קיריאקוס פפאדופולוס, חוסה מנואל חוראדו, אלכסנדר באומיוהאן, ג'פרסון פרפאן, ראול, אדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully