וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: הימורים על מירוצי סוסים

לא רק כדורגל: המועצה להסדר ההימורים קיבלה אישור להפעלת תוכנית על מירוצי סוסים בחו"ל, ולהרחבת פעילותה לעוד ענפים

לראשונה זה עשר שנים קיבלה המועצה להסדר ההימורים אישור להרחבת סל המוצרים שלה ולפעילות בענפי ספורט נוספים. ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (שלישי) שורה של תיקונים לתקנות הסדר ההימורים בספורט, והמועצה קיבלה אישור להתקשר עם מפעיל זר להפעלת תוכנית הימורים בישראל למירוצי סוסים בחו"ל.

בנוסף אישרה היום ועדת הכספים לטוטו ווינר להרחיב את סל המשחקים שלהם לענפי ספורט נוספים, וביניהם ספורט מוטורי, טניס בחו"ל, כדוריד, בייסבול ופוטבול.

הצעד הוא המשך לרפורמה המקיפה בספורט שמובילה שרת התרבות והספורט לימור לבנת. "הגידול המשמעותי במשאבים הכספיים שיגיעו לספורט יאפשר השקעה חסרת תקדים במאות מתקני ספורט", אמרה השרה לבנת", בעיקר לילדים ולנוער, ולתמיכה גדולה יותר באיגודי הספורט ובספורטאים ההישגיים שלנו. התקנות שאושרו היום יסייעו למדינה גם במאבק נגד ההימורים הלא חוקיים".

יו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט צחי פישביין: "מדובר במהלך חשוב שיאפשר לטוטו ווינר להגדיל את הכנסותיה של המועצה לטובת הספורט בישראל. החזון והרוח הגבית שקיבלנו מהשרה לבנת וממשרד הספורט אפשרו לנו להשלים מהלך שהתחלנו בו כבר לפני שנים ארוכות. הרחבת סל המוצרים של המועצה תוביל להגדלה משמעותית של המשאבים המופנים לספורט בישראל, ותאפשר בין היתר הקמה ושדרוג של מאות מגרשים ואולמות ספורט בכל רחבי הארץ בהיקף של 5.5 מיליארד שקל. אני מאמין שהודות להרחבת סל המוצרים של הטוטו ווינר יפחת בצורה ניכרת היקף ההימורים הבלתי חוקיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully