וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף מגיע לסיומו

אחרי שלושה משחקים, דם רע, עימותים והשמצות הדדיות, מגיעה סדרת הקלאסיקו לסיומה עם הגומלין באלופות. ברצלונה תשייט לגמר או שריאל מדריד תציל את הכבוד?

אחרי תיקו בליגה, ניצחון לריאל בגביע, ניצחון גדול של בארסה בחצי גמר הראשון של ליגת האלופות והרבה דם רע, אמוציות והשמצות הדדיות, שגעת הקלאסיקו תגיע הערב לסיומה עם משחק הגומלין בקאמפ נואו. מוריניו המורחק לא יהיה שם וברצלונה תנסה לעשות את העבודה ולהבטיח מקום בגמר בוומבלי. ריאל מנסה לשמור על הכבוד. הווינר מציע מבחר עצום של הימורים על המשחק ואנחנו עוזרים לכם להתכונן לכולם.

משחקים מספר 3-10: ברצלונה - ריאל מדריד

* סטטיסטיקה כללית:

ברצלונה ניצחה את תשעת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות מאז ההפסד 2:1 לקאזאן באוקטובר 2009. ריאל לא הפסידה העונה משחק חוץ בצ'מפיונס ומאזנה עומד על שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של הבלאנקוס בקאמפ נואו היה בליגה בדצמבר 2007.

* כמות שערים:

שלושת משחקי הקלאסיקו האחרונים היו עצבניים ונכבשו בהם ארבעה שערים (ב-90 דקות). ברצלונה כבשה העונה 17 שערי זכות בחמשת משחקי הבית בליגת האלופות. ריאל מצידה ספגה רק שלושה שערים בחמשת משחקי החוץ שלה.

* וייה - רונאלדו

חלוץ ברצלונה כבש רק שער אחד ב-13 המשחקים האחרונים של הקבוצה. רונאלדו כבש העונה שישה שערים בליגת האלופות. הפורטוגלי לא שיחק מול סראגוסה, אך לפני כן כבש ארבעה שערים רצופים בליגה ובגביע, ביניהם שני השערים שכבשו הבלאנקוס לרשת של בארסה.

* מסי

מלך שערי ליגת האלופות מחזיק בממוצע מדהים של 11 שערים ב-11 משחקים. בשבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה בכל המסגרות כבש מסי שבעה שערים.

* קרנות:

ריאל מדריד מובילה את ליגת האלופות עם ממוצע של 6.18 קרנות למשחק. ברצלונה רק במקום התשיעי בקטגוריה הזו עם 4.73 קרנות למשחק. בקלאסיקו הקודם באלופות, שהיה הגנתי יותר מטבעו, הושגו רק שתי קרנות.

* ההימורים שלנו:

ברצלונה - ריאל מדריד 1, היחס: 1.50
ברצלונה - ריאל מדריד (1+) 1, היחס: 2.25
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90
וייה - רונאלדו 1, היחס: 3.00
אנדר אובר שערים מסי (1) X, היחס: 2.30
אנדר/אובר קרנות (10-12) 1, היחס: 1.75
חילוף ראשון 2, היחס: 1.50
אנדר/אובר נבדלים (5.5) 2, היחס: 1.50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully