וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז יזכה הלילה בתואר ה-MVP

כצפוי, הגארד של שיקגו, שסחב את קבוצתו למאזן הטוב בליגה, יזכה בתואר היוקרתי. נואה: "אף אחד אחר לא ראוי לזה כמוהו"

מקורות ב-NBA מאשרים בתקשורת האמריקאית את מה שהיה צפוי מראש: דרק רוז עומד לזכות הלילה בתואר ה-MVP של העונה, ובגיל 22 יהפוך לשחקן הכי צעיר שזוכה בתואר היוקרתי. רוז אמור להניף את הגביע לפני המשחק השני מול אטלנטה, ביום רביעי בלילה, ויקווה שקבוצתו תצליח להשוות את הסדרה מול ההוקס אחרי שנקלעה לפיגור 1:0 לא צפוי.

אחרי שנתיים רצופות בהן לברון ג'יימס זכה בתואר, השנה רוז האפיל על ביצועיו של כוכב מיאמי ועל כל שאר שחקני הליגה, כשהעמיד ממוצעים של 25 נקודות, 7.7 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים למשחק, והצעיד את שיקגו הצעירה והמפתיעה למאזן הטוב בליגה, 20:62. הוא השחקן הראשון של שיקגו שזוכה בתואר מאז מייקל ג'ורדן, שהוכתר חמש פעמים כ-MVP (הפעם האחרונה ב-1998). גם ג'ורדן, כזכור, טען במהלך השנה כי רוז צריך לזכות בפרס.

"אני חושב שזה די ברור לכולם שהוא יזכה", אמר ג'ואקים נואה, חברו של רוז בשיקגו, "זה גדול, והוא בהחלט ראוי לזה. אף אחד אחר לא ראוי לזה כמוהו. אבל כרגע אין לנו זמן לחגוג את זה, יש לנו קרב קשה מול אטלנטה".

רוז נבחר בדראפט של 2008, ובשנתו הראשונה הוכתר כרוקי השנה. השנה הוא דורג שביעי בטבלת הקלעים ועשירי בטבלת מחלקי האסיסטים, והוא השחקן היחיד בליגה שנמצא בטופ-10 בשתי הקטגוריות. ההמוצעים שלו (25, 7.5 ו-4) שמים אותו ברשימה עילאית שכוללת עוד שישה שחקנים בלבד: מייקל ג'ורדן, אוסקר רוברטסון, ג'רי ווסט, דווין ויד ולברון ג'יימס.

"הוא צנוע, והוא נוח לאימון", מעיד עליו חברו קייל קורבר, "זה לא משנה מי מדבר איתו, גם אם זה השחקן ה-12 בקבוצה, הוא תמיד יקשיב לו יסתכל לו בעיניים, יהנהן בראש ויגיד לו שמעתה הוא ישתדל יותר. הוא פשוט כזה בחור, וזה מאוד נדיר. זה מרגש להיות איתו בקבוצה, לראות אותו מתבגר ולהבחין איזה שחקן הוא הופך להיות. המפחיד הוא, שעדיין הוא עוד יכול להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully