וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוגע על תיקו

המשוגע נפל על הראש והולך על טור שכולו בסימן איקס. ברצלונה, יונייטד ופורטו פייבוריטיות? לא אצל המשוגע

הטור הרגוע מאוד של הרגוע סיפק שני ניחושים נכונים עד שהגיעה קרדיף והרסה לו זכייה. אני מקווה לא ליפול ולספק טור הפתעות משוגע שיביא לנו את הקופה. השבוע אנחנו מדברים על משחקי הגומלין בליגת האלופות והליגה האירופית ובגלל שרוב המשחקים סגורים, יש מקום להפתעות. שיהיה בהצלחה.

משחק מספר 3: ברצלונה - ריאל מדריד. הבלאנקוס באים להילחם על הכבוד האבוד וינסו לשחק התקפי במטרה להפתיע את ברצלונה. בפיגור 2:0 מהמשחק בברנבאו, לריאל אין סיכוי אמיתי למהפך, אבל אולי עם קצת מזל היא תציל משהו ותעמוד שווה ליריבה המרה. ההימור: X, היחס: 4.15.

משחק מספר 34: מנצ'סטר יונייטד - שאלקה (1+). אחרי ה-0:2 בגלזנקירשן, השדים האדומים יכולים להתחיל להתכונן בשקט למשחק העונה בליגה ביום ראשון. יונייטד מגיעה רגועה, אבל גם זה אמור להספיק לה לניצחון באולד טראפורד. אני הולך על ניצחון קטן. ההימור: X, היחס: 3.10.

משחק מספר 79: ויאריאל - פורטו. הקבוצה הפורטוגלית הנהדרת ניצחה 1:5 במשחק הראשון והיא יכולה להזמין כרטיסים לגמר. פורטו של השנה דורסת כל יריבה וכמעט לא מפסידה. לוויאריאל נותר רק לשחק על הכבוד. נלך על משהו באמצע. ההימור: X, היחס: 3.10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully