וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:1 את לאציו

המארחת שלטה, אבל לדסמה הורחק (81) ופפה כבש את שער הניצחון שלוש דקות לסיום. בספרד: אספניול - בילבאו 1:2

המחזור ה-35 בסרייה A ננעל הערב (שני) כשיובנטוס השיגה ניצחון דרמטי 0:1 על לאציו באולימפיקו בזכות שער ניצחון של סימונה פפה בדקה ה-87. המארחת חיפשה לבסס את מעמדה במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, אבל יצאה מהמשחק ללא נקודות למרות שהייתה טובה ומסוכנת יותר ברוב דקות המשחק. יובנטוס שמרה על סיכוי לשחק בעונה הבאה במפעל אירופי. אגב, גם בסיבוב הראשון נזקהה יובנטוס לשער של מילוש קראסיץ' בתוספת הזמן כדי לגבור 1:2 על לאציו.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של התכולים, שחיפשו שוב ושוב את השער של ג'אנלואיג'י בופון בעיקר עם בעיטות ממרחק של הרנאנס וכריסטיאן ברוקי, כשמנגד אלסנדרו מאטרי החמיץ מול פרננדו מוסלרה. לאציו המשיכה להחזיק בכדור ולשלוט גם במחצית השנייה, אבל חסרה חדות מול השער. בדקה ה-81 הורחק כריסטיאן לדסמה המקומי בצהוב שני והמשחק התהפך. שלוש דקות לסיום התקשתה הגנת לאציו להסתדר עם הגבהה לרחבה ופפה השתלט על הכדור וכבש מזווית קשה.

שלושה מחזורים לסיום העונה נמצאת לאציו במקום הרביעי עם 60 נקודות, אחת יותר מרומא ואודינזה. יובנטוס נותרה במקום השביעי, שלא מוביל למפעל אירופי, עם 56 נקודות. לאציו, אגב, לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה על יובנטוס מאז דצמבר 2003.

*** אספניול שמה קץ לרצף חמישה משחקים ללא ניצחון עם 1:2 ביתי על אתלטיק בילבאו בסיום המחזור ה-34 בליגה הספרדית. פאבלו אוסבלדו כבש את הראשון למנצחים בדקה ה-35, סוסאטה איזן בבעיטה חופשית כעבור שמונה דקות והמילה האחרונה הייתה שייכת לאיבן אלונסו שכבש את שער הניצחון מבישול של אוסבלדו בדקה ה-76. אספניול שמינית עם 48 נקודות. בילבאו מקום אחד מעליה עם שלוש נקודות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully