וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריץ' סיטי עלתה לפרמיירליג

הקנריות ניצחו 0:1 את פורטסמות, הבטיחו את המקום השני ועלייה שנייה ברציפות. זאת לאחר שקרדיף וקינן הובסו ע"י בורו

נוריץ' הבטיחה הערב (שני) את עלייתה לפרמיירליג. הקנריות, שרק עלו בעונה שעברה מהליגה השלישית, השיגו את ניצחון הליגה השלישי ברציפות, 0:1 על פורטסמות בפראטון פארק, משער של סימאון ג'קסון בדקה ה-50.

הקבוצה של פול למברט הבטיחה למעשה את המקום השני בליגת המשנה עם 83 נקודות, חמש פחות מהמוליכה קווינס פארק ריינג'רס וארבע יותר מקרדיף ודקל קינן, שהפסידו מוקדם יותר 3:0 בבית למידלסבורו. לנוריץ' זו תהיה חזרה לליגה הבכירה אחרי היעדרות של שש שנים, כשגם אז היא בילתה בפרמיירליג עונה אחת בלבד אותה סיימה במקום ה-19 והלפני אחרון.

קרדיף סיטי ודקל קינן יצטרכו להיאבק על הכרטיס לפרמיירליג דרך משחקי הפלייאוף. הבלובירדז ספגו הערב תבוסה ביתית מפתיעה 3:0 למידלסברו במחזור הלפני אחרון בצ'מפיונשיפ והמשמעות היא שהקבוצה תצטרך להתמודד במשחקי הפלייאוף על הכרטיס הבודד לפרמיירליג מול שלוש הקבוצות הנוספות שיסיימו בין המקומות 3-6.

בורו הגיעה משוחררת מלחצים והדהימה את קרדיף עם בליץ שערים כבר בפתיחה. לירוי ליטה נגח את השער הראשון בדקה השלישית ובישל את השני לבארי רובסון כעבור 10 דקות. בדקה ה-21 כבש ריצ'רד סמולווד את השלישי וסגר את הסיפור של קרדיף, שנוצחה לראשונה אחרי שמונה משחקים. דקל קינן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב.

עדכון ראשון: 21:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully