וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הקינגס נשארים בסקרמנטו

ראשי המועדון החליטו שלא להעביר את הקבוצה לאנהיים, אך עשויים לעשות כך בשנה הבאה אם לא ייבנה אולם חדש בעיר

לאחר חודשים רבים של שמועות ומשא ומתן, וכשכבר נדמה היה שאוהדי סקרמנטו קינגס יכולים לנפנף לקבוצתם האהובה לשלום, הוחלט הערב (שני) כי המועדון האהוב יישאר בעיר ולא יעבור לאנהיים. "אנחנו חוזרים לסקרמנטו. זו היתה החלטה קשה", אמר אחד מבעלי הקבוצה, ג'ו מאלוף. "בעלי מנויים דיברו איתנו, וההחלטה לתת לסיפור הזה צ'אנס נוסף היא הדבר הנכון לעשות".

במרכז הצ'אנס הנוסף עליו מדבר מאלוף עומד בניית אולם חדש בעיר, דבר אותו הבטיח ראש העיר ושחקן העבר קווין ג'ונסון, שמחויב להציג את תכניותיו עד ה-1 במרץ 2012. ההחלטה הדרמטית התקבלה שש שעות לפני הדדליין של הליגה, כאשר על פי דיווחים בארצות הברית ראשי הקינגס התלבטו ממש עד הרגעים האחרונים עד אשר קיבלו החלטה סופית ורשמית.

הרעיון להעביר את הפרנצ'ייז לעיר אחרת עלה בסביבות המועדון לפני מספר שנים, לאחר שהקבוצה החלה להפסיד כסף. בחודשים האחרונים עלה נושא האולם הישן על הפרק ועמד במרכז המחשבות על עזיבה, לאחר שבסקרמנטו סרבו לבנות אולם חדש. דיווחים נוספים, עם או בלי קשר להחלטה, טוענים כי האחים ג'ו וגוואין מאלוף נמצאים בשיחות עם המיליארדר האמריקאי רון בארקל, שהתבטא בעבר על רצונו לקנות את המועדון. לפחות לעת עתה, הקינגס נותרים בידיהם של האחים מאלוף ונותרים בסקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully