וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "שחקני הם דוגמה ליושר והגינות”

מאמן ברצלונה הגיב לטענות נגד קבוצתו. קראנקה: ”שחקני בארסה לא מכבדים את הפייר פליי” (ג’, 21:45, ער’ 2)

AP

עריכת וידאו: גדי וינסטוק
צילום: רויטרס

זהו. שלושה משחקי קלאסיקו כבר מאחורינו ומחר (שלישי) יתקיים האחרון בסדרה הזו של 16 הימים האחרונים והאחרון לעונת 2010/11, כשברצלונה תארח את ריאל מדריד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות. כזכור, הקטאלנים ניצחו 0:2 במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי שעבר מצמד של ליאונל מסי לאחר שבלם המארחת, פפה, שתופקד כקשר ספג כרטיס אדום בעקבות עבירה על דני אלבס.

כעת זקוקה ריאל לנס, או יותר נכון לניצחון בהפרש של שני שערים לפחות כדי להדהים את עולם הכדורגל ולזכות בכרטיס לוומבלי. כל תוצאה אחרת תתן לברצלונה את הכרטיס לגמר ליגת האלופות השני בשלוש השנים האחרונות.

אינייסטה צפוי לפתוח בהרכב

כזכור, המשחק הקודם עורר מהומה גדולה בשתי הקבוצות כשמאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, וכוכב הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, טענו שברצלונה תמיד מקבלת שיפוט "אוהד" בליגת האלופות בעקבות ההרחקה של פפה לאחר שביצע עבירה על דני אלבס, שלטענתם עשה הצגות. שני המועדונים הגישו תלונות לאופ"א בעקבות אותו המשחק, כשהתלונה של ריאל כבר נדחתה על ידי ועדת המשמעת של אופ"א, בעוד זו של ברצלונה תידון רק ביום שישי הקרוב.

אגב, בשבת האחרונה הפסידו שתי הקבוצות בליגה הספרדית (כמו שתי הקבוצות האחרות שמתמודדות בחצי גמר האלופות). ברצלונה הופתעה עם 2:1 מול סוסיאדד, בעוד ריאל הפסידה בבית 3:2 לסראגוסה. מה שהותיר את הפער של בארסה בצמרת על שמונה נקודות, כשארבעה משחקים נותרו לסיום העונה.

בברצלונה בעיית הפציעות רק הולכת ומחמירה, על אף שבמשחק הליגה בשבת העניק פפ גווארדיולה מנוחה לרבים משחקני המפתח של הקבוצה. גבי מיליטו מתח את הירך בשבת וצפוי להיעדר ולהחמיר את הבעיה של ההגנה הקטאלנית, כשאפילו המגן מקבוצת המילואים, מרטין מונטויה, פצוע ולא יוכל להיכלל בסגל למשחק. בתוך כל זה, היו גם חדשות חיוביות לבארסה כשאנדרס אינייסטה נטל חלק באימון ביום ראשון ואמור לפתוח בהרכב. כזכור, קשר נבחרת ספרד סבל מפציעה בכתפו והחמיץ את המפגש הראשון בין השתיים. גם אריק אבידל, שעבר ניתוח לפני חודש וחצי, יהיה כשיר ונכלל בסגל.

פפ גווארדיולה, מאמן בארסה, אמר: "אני מכיר את הטקטיקה של ריאל מדריד. אנחנו מצפים לרגעים קשים מאוד. אנחנו מתכוננים למשחק קשה וחושבים על כל האפשרויות. אופ"א אמרה את מה שאמרה ואני לא אתווכח איתה. אנחנו מנסים לשכוח מכל מה שנאמר מסביב ולהתרכז במשחק עצמו. במה שעשינו במשחק הראשון ובדברים שצריך לתקן לקראת המשחק השני".

על הטענות לפיהן שחקניו העירו הערות גזעניות כלפי שחקני ריאל מדריד: "אם זה קרה, זה יעציב אותנו מאוד. אנחנו מנסים רק לשחק כדורגל ולא לעשות דברים אחרים. בכל מקרה, ריאל התלוננה ואופ"א ענתה".

קשר ברצלונה, צ'אבי, אמר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים: "אני לא אשפוט את מוריניו. הוא תמיד היה מעורר מחלוקת. אני רוצה לדבר רק על כדורגל ויש לי הרגשה שמעטים עושים את זה. מעציב אותי לדבר על דברים שלא קשורים לכדורגל. אני חושב שהתלונה של ריאל עלינו היא פאתטית. ברצלונה הוא מועדון שנוהג כדוגמה בכל משחק".

צ'אבי טוען שאין סיכוי שבארסה תגיע כדי לשמור על התוצאה: "הכדורגל של ריאל הוא שונה משלנו. אנחנו אוהבים כדורגל אטרקטיבי, התקפי וליצור מצבים. אנחנו מכירים רק דרך אחת לשחק, מה עוד שהאוהדים שלנו לא יתנו לנו לשחק בצורה אחרת. המפתח שלנו יהיה להחזיר בכדור. אני חושב שריאל תצטרך לצאת יותר קדימה מאשר במשחק הראשון ויש לה נשקים מסוכנים, אבל נהיה ערוכים לזה".

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ראר פיקה, קרלס פויול, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, פדרו, ליאונל מסי, דויד וייה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בנזמה: "זקוקים לרונאלדו הגדול"

כדי לנסות ולהרים מעט את המוראל השפוף, אתר האינטרנט הרשמי של ריאל מדריד החליט להציב בעמוד הראשי את התמונה של שחקני הקבוצה מ-2002 חוגגים ניצחון 0:2 בקאמפ נואו על ברצלונה, במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות של אותה העונה. אגב, זו הייתה הפעם האחרונה בה ריאל גם זכתה בליגת האלופות. זינאדין זידאן וסטיב מקמנמן כבשו אז את השערים של הבלאנקוס, שסיימו ב-1:1 בבית מול בארסה וניצחו 1:2 את לברקוזן בגמר.

"כולם יודעים שיהיה קשה, אבל אף אחד לא מוותר על התקווה", כתבו באתר הרשמי. הבלאנקוס יצטרכו להתמודד כמובן ללא פפה המורחק, אך גם ללא סרחיו ראמוס, שספג צהוב שימנע ממנו ליטול חלק במשחק. מוריניו יצפה במשחק מהיציע. כריסטיאנו רונאלדו, שלא נכלל בסגל מול סראגוסה, צפוי לחזור להרכב.

אייטור קראנקה, עוזר מאמן ריאל מדריד, הגיע למסיבת העיתונאים בשל העובדה שז'וזה מוריניו מורחק מהמשחק ולכן לא רשאי ליטול חלק גם במסיבת העיתונאים. "אנחנו חייבים לכבד את אלה שטוענים שאנחנו משחקים בצורה הגנתית. מחר נראה אם נשחק הגנתי או לא".

עוזר המאמן התייחס גם לטענות של ריאל על הערות גזעניות שהושמעו כביכול במשחק הראשון נגד מרסלו מצדו של סרחיו בוסקטס: "מחר ישחקו שחקנים שאין להם כבוד ונושאים על גבם עבר גזעני. אנחנו, לעומת זאת, נצטרך לשחק ללא סרחיו ראמוס ופפה, שהורחקו לא בצדק. ריאל מדריד נענשה על משהו שלא קיים בחוק, בעוד בארסה לא נענשה על משהו שכן קיים בחוק. אנחנו ריאל מדריד ויש לנו 109 שנות היסטוריה ותשעה גביעי אירופה. נבוא רק כדי לנצח ולעלות".

קארים בנזמה התייחס לטקטיקה של ריאל כשאמר: "נגיע כדי לכבוש שערים ולנצח ואני באופן אישי אעשה הכל כדי לכבוש. התוצאה שעשינו בבית היא בעייתית, אבל זה כדורגל ואנחנו יכולים לנצח את ברצלונה". החלוץ הצרפתי דיבר גם על הביקורת שמתח כריסטיאנו רונאלדו על סגנון המשחק של ריאל: "הוא שחקן נהדר ואחרי המשחק נגד ברצלונה הוא פשוט היה עצבני. עכשיו, עומד בפנינו משחק גדול ונהיה זקוקים לרונאלדו הגדול. אני באופן אישי לא מוכן לדבר על השופטים, אלא רק לדבר על הדשא".

הרכב משוער ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, ראול אלביול, ריקארדו קרבאליו, מרסלו, לסאנה דיארה, צ'אבי אלונסו, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה, קארים בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully