וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטמר היצפלד: "ז'וזה מוריניו מבייש את ריאל מדריד"

מאמן שוויץ הצטרף למסע ההשמצות: "הוא גס ויהיר". אופ"א דחתה את טענות הבלאנקוס כנגד משחק לא הוגן של ברצלונה

אופ"א דחתה את תלונתה של ריאל מדריד על התנהגות בלתי הולמת במפגש בין השתיים בליגת האלופות ביום רביעי האחרון. "ספורט" ו"אס" הספרדים דיווחו היום (שני) כי וועדת המשמעת של אופ"א נפגשו היום והחליטו לדחות את הבקשה של הבלאנקוס. הלבנים התלוננו כי שחקני בארסה, דני אלבס, סרחיו בוסקטס, פדרו, פינטו, סיידו קייטה ו-ויקטור ואלדס התנהגו בצורה בלתי הולמת במשחק בו ניצחו הקטאלנים 0:2 מצמד של ליאונל מסי.

ריאל מדריד טענה שההתנהגות הבלתי ספורטיבית של שחקני ברצלונה הוליכה את שופט המשחק וולפגנג שטרק לבצע מספר טעויות כמו בהרחקה של קשר הלבנים, פפה. כרגע נראה כי ריאל תערער על ההחלטה של אופ"א. עוד נושא שנוגע לבית הדין של אופ"א הם כמובן הדברים שאמר ז'וזה מוריניו על ברצלונה לאחר המשחק, כשטען שאיכשהוא אלופת ספרד תמיד נהנית מטעויות שיפוט במשחקי ליגת האלופות. בנוסף, הורחק המאמן הפורטוגלי במהלך המשחק עצמו.

בנוסף, החליטה אופ"א לדחות גם את תלונתה של ברצלונה על הדברים שאמר ז'וזה מוריניו בסיום המשחק לפיהם השיפוט בליגת האלופות תמיד נוטה לטובתם של הקטלאנים. יחד עם זאת, יש לזכור כי מוריניו צריך לעמוד לדין גם בשל העובדה שהורחק באותו המשחק. ביום שישי צפויה ועדת המשמעת של אופ"א למסור את החלטתה בנוגע למאמן הפורטוגלי.

היצפלד: "מוריניו שחצן, יהיר ודי גס רוח"

אלא שהצרות של מוריניו לא מסתיימות שם. יממה לאחר דבריו הקשים של חוס הידינק כנגד המאמן הפורטוגלי, הצטרף הערב גם אוטמר היצפלד למתקפה הציבורית. "פגשתי אותו במפגשים של אופ"א וההתנהגות שלו תאמה את התדמית שלו: שחצן, יהיר, לועס מסטיק ודי גס רוח" אמר מאמן נבחרת שוויץ, שבדומה למאמן ריאל מדריד, היה לאחד משלושת המאמנים היחידים בהיסטוריה שזכה בגביע האלופות עם שני מועדונים שונים.

הטריגר לדבריו של היצפלד היה המשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, בו הפסידו מוריניו וריאל מדריד 2:0 לברצלונה בשבוע שעבר. "למרבה המזל, הטקטיקה ההרסנית של מוריניו, שנועדה אך ורק להרוס את תכנית המשחק של היריבה, לא עבדה במשחק הראשון", הוסיף המאמן הגרמני הוותיק. "שיטת משחק כזאת לא מתאימה לריאל מדריד, היא מביישת את המועדון ופוגעת בשמו הטוב ותדמיתו. ברצלונה צריכה לגרום למוריניו לשלם על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully