וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: נורי שאהין סיכם בריאל מדריד

קשר דורטמונד עשוי להצטרף לבלאנקוס כבר בקיץ, תמורת 12 מיליון יורו. הטורקי, שנולד בגרמניה, מיוצג על ידי סוכנו של אוזיל

יומיים חלפו מאז הבטיחה לעצמה דורטמונד זכייה באליפות השביעית בהיסטוריה שלה עם ניצחון 0:2 על נירנברג ובזכות ההפסד של לברקוזן 2:0 לקלן. בשבועות האחרונים דובר רבות על מעבר של נורי שאהין, אחד מכוכבי הקבוצה העונה, לריאל מדריד. בתקשורת הגרמנית עסקו בכך הרבה בתקופה האחרונה, אבל היום (שני) המעבר מקבל פומבי גם בתקשורת הספרדית.

"מארקה" מדווח היום כי רוב הסיכויים ששאהין יהפוך לרכש הראשון של ריאל מדריד בקיץ, לאחר ששני הצדדים הגיעו לסיכום. כעת, צריכים הבלאנקוס להגיע לסיכום גם עם דורטמונד, כשלשחקן יש סעיף שחרור על סך 12 מיליון יורו בתום העונה.

שאהין, שחקן נבחרת טורקיה שנולד וגדל בגרמניה כל חייו, הזיל דמעות אחרי המשחק מול נירנברג בשבת וכשנשאל מה פשר העניין ענה: "אני לא יכול לספר. זה עניין פרטי. בסוף העונה ישב הסוכן שלי, עם יורגן קלופ (המאמן), מיכאל צורק (המנהל הספורטיבי) והאנס יואכים ווצקה (הנשיא) ורק אז נראה מה יקרה".

אגב, סוכנו של שאהין הוא רזה פאזלי, שמייצג בין היתר גם את מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. בנוסף, דיווחה התקשורת הגרמנית כי אילקאי גונדואן, קשרה הצעיר של נירנברג, אמור לחתום בדורטמונד ולעבור אליה בקיץ כממלא מקומו של שאהין. המנהל המקצועי של נירנברג מרטין באדר התייחס לכך ואמר: "אילקאי כבר הודיע לנו שהוא רוצה לעבור לדורטמונד בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully