וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה: הפציעה של דודו אוואט לא חמורה

רופא המועדון עדכןן כי השוער סובל מ"שבר קל" בעצם הלחי וטען כי הוא עשוי להחמיץ משחק אחד בלבד לאחר שינותח בשלישי

דודו אוואט שנפצע אתמול (ראשון) במשחק ההפסד של מאיורקה 2:0 לראסינג סנטאנדר בביתה של האחרונה, סובל משבר בעצם לחיו הימנית וינותח מחר אחר הצהריים בספרד. מוקדם יותר היום עבר שוער נבחרת ישראל מספר בדיקות רפואיות, לאחריהן נמסרה הודעה רשמית מטעם הצוות הרפואי של המועדון ובה חוות הדעת.

"מדובר בשבר קל", אמר ראש הצוות הרפואי של מאיורקה. "ביום ראשון הוא לא ישחק, אבל לאחר מכן נראה מה התחזית, נחכה קצת, נראה איך זה מתפתח, ואני לא פוסל שהוא ישחק בעוד שבוע. דודו רוצה לשחק, הוא כועס של שלא יוכל להשתתף ביום ראשון. מדובר בפציעה דומה לזו שהיתה לאיבן ראמיס, והוא החמיץ רק משחק אחד".

אוואט ספג מכה כפולה בדקה ה-43: הוא היה אשם בספיגת השער השני של קבוצתו מבעיטה חופשית של קשר ראסינג קנדי בקירצ'יוגלו, ותוך כדי שניסה לעצור את הכדור, ראשו נחבט בקורה. השוער הישראלי המשיך עד המחצית ואז הוחלף. במאיורקה, כאמור, עדיין לא יודעים את תקופת ההיעדרות המדויקת של השוער, אך למשחק הליגה הקרוב מול ויאריאל, שהוקדם לשעה 13:00 בשל יום הזיכרון, לא יהיה אוואט כשיר.

מאיורקה מדורגת במקום ה-11 בליגה הספרדית כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום. למרות שבינה לבין הקו האדום מפרידים שבעה מקומות, הפער שלה על פניו הוא חמש נקודות והיא עדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגה.

עדכון ראשון: 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully