וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "גם שחקני הפועל אמרו שהגיע לנו לנצח"

2.5.2011 / 12:47

אלישע לוי ערך אסיפה לראשונה מאז משחק העונה, ציין את הנחישות והוסיף "אמרתי לקטן: 'זה נגמר. אסור לשמוח יותר מדי'"

"כולם ראו את המשחק. כל אחד נתן הקרבה, לחימה, כל אחד נתן מעצמו. כל שלושה שלנו קפצו על שחקן של הפועל. גם השחקנים שלהם אומרים שהגיע לנו לנצח". כך אמר מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, באסיפת שחקנים שכינס היום (שני), לאחר המשחק מול הפועל תל אביב.

"אחרי המשחק לא רציתי שכולם ישמחו", המשיך לוי. "אמרתי לקטן 'זה ניצחון שנגמר. עכשיו צריך להמשיך עם זה, אסור לשמוח יותר מדי'. אני רוצה שאנשים יבואו באטרף למשחק מול מכבי כמו למשחק העונה. זה משחק לא פחות חשוב. מי שלא משחק – עוד ישחק". שחקנים בקובצה אמרו לאחר האסיפה: "אפשר להבחין שירדה לאלישע לוי אבן מהלב בעקבות הניצחון הזה".

גוסטבו בוקולי ערך הבוקר (שני) אימון חלקי עם מכבי חיפה, זאת לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי בעקבות הפציעה במשחק העונה מול הפועל תל אביב. בנוסף, תומר חמד לא נטל חלק בתחילת האימון, אבל הצטרף אליו בהמשך. בקבוצה מקווים שהשניים יהיו כשירים למשחק מול מכבי תל אביב. בוקולי שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי נבדק והתברר שיצטרך לעבור אבחנה נוספת, הדמיה, על מנת לקבל תמונה מדויקת יותר.

חיפה חזרה להתאמן לראשונה מאז הניצחון ולמעשה החלה את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. "מי שחושב שמכבי תל אביב תפתח רגליים בגלל הפועל תל אביב, טועה. למי שכח, הם רוצים להגיע לאירופה בעונה הבאה". באימון נטל חלק החלוץ הניגרי איברהים אג'אני (21), שמועמדותו עלתה לפני כארבעה שבועות, אך הגעתו התעכבה בשל עניינים ביורוקרטים. ריימונדאס ז'אוטאוטאס שהציע את הקשר הליטאי מרטינס דפקוס (18), התבקש לחכות מעט וייתכן שהוא יגיע למבחנים בהמשך.

עוסמאן נפגש עם אבי נמני

כפי שפורסם, אריק בנאדו צפוי לפתוח בכל מקרה את העונה הבאה. הנטיה כרגע היא להציע לו חוזה לעונת פרישה, אבל גם אם יוחלט שלא, מה שנראה כלא ריאלי כרגע, יתאפשר לו להשלים את ההופעה ה-400 שלו בחיפה. בנאדו תרם העונה רבות לחלק האחורי של מכבי חיפה ומוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי.

במהלך השבועיים הקרובים תתקיים פגישה בין אבי נמני, נציגו של ישראל זגורי, לבין הקבוצה. זגורי מעוניין לחזור למכבי חיפה, אבל בגלל ההתעניינות הרבה מצד קבוצות בליגת העל הוא מעדיף לדעת האם יחזור לסגל הירוקים בעונה הבאה או שהוא רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת. נמני נפגש בשבוע שעבר עם עלי עוסמאן והשניים חתמו על הסכם ייצוג. לפחות בינתיים, עוסמאן שגמר את העונה מתכוון להישאר במכבי חיפה בעונה הבאה.

סוכנו של שלומי ארבייטמן, דודו דהאן, המריא הבוקר לבלגיה על מנת להיפגש עם ראשי גנט בנוגע לעונה הבאה, מה שעשוי לסלול את דרכו חזרה לישראל. גורם בקבוצה התייחס לפרסום אמש, לפיו ישנה אפשרות שהקבוצה תפנה לשחקן כשאמר: "אם ארבייטמן ירצה לחזור לישראל, לא נשלול אפשרות כזאת, אבל לא נעשה דבר לפני שנבטיח את האליפות".

(עדכון ראשון: 11:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully