וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו: "כספי צריך להפוך לשחקן יותר מגוון"

הג'נרל מנג'ר של הקינגס ג'ף פיטרי טען שטרם התקבלה החלטה על עתידו של הישראלי: "הוא חייב להשתדרג בהרבה תחומים"

סקרמנטו קינגס מסכמת עוד עונה מאכזבת (מאזן 58:24), וג'ף פטרי, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, מתכונן לעוד קיץ שבו יידרש לשדרג את הקבוצה. אחרי הדיבורים על מעבר לאנהיים (שבינתיים נדחו) ואפשרויות לחיזוק (לקבוצה עדיין יש מקום בתקרת השכר), פטרי יודע שהקבוצה סיימה את העונה בצורה די מעודדת אחרי צירופו של מרכוס ת'ורנתון, ובשורות הקינגס יש אופטימיות לעונה הבאה.

"יש לנו קבוצה צעירה מאוד", אמר פטרי, "הקבוצה לא נכנעה והמשיכה להילחם לאורך כל העונה, ואני גאה בשחקנים. הפציעה של טייריק פגעה בנו, אבל צירופו של ת'ורנתון שידרג אותנו התקפית".

פטרי התייחס גם לשיחה שהוא ערך עם עמרי כספי בסיום העונה, יחד עם המאמן פול ווסטפאל. כזכור, לקראת סוף העונה הקינגס אומנם רשמו שיפור, אך הפורוורד הישראלי כמעט שלא שותף דווקא באותה תקופה מוצלחת ונשמע מאוד ממורמר. "אני מניח שכספי שמח שהקבוצה הצליחה לנצח, אך הוא בוודאי היה מתוסכל מכך שדקות המשחק שלו ירדו משמעותית ביחס למה שהוא התרגל בשני השלישים הראשונים של העונה", אמר פטרי.

"אכן הייתה לנו שיחה", הוא מספר, "זו שיחה שקורית לא פעם עם שחקנים ששואלים אם אולי עדיף להם לשחק במקום אחר. אני חושב שהרבה מזה מגיע מתסכול. לדעתי עדיין יש לו סיכוי להפוך לשחקן חשוב שתורם רבות לקבוצה, בגלל שיש הרבה דברים שהוא עושה מצוין. אבל שוב, יש הרבה תחומים עליהם כספי צריך להמשיך לעבוד ולהפוך לשחקן יותר מגוון מבחינת היכולות שלו על המגרש. הוא שחקן מאוד תחרותי, יש לו הרבה גאווה, ובינתיים השארנו את המצב כמו שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully