וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס על מיאמי: "זה לא פיזי, זה מלוכלך"

הסדרה בין מיאמי לבוסטון התלהטה כבר בתחילתה, ביג בייבי: "עכשיו הם העירו אותנו". דוראנט: "רנדולף הפורוורד הטוב בליגה"

זה זמן פלייאוף, האווירה מתחממת, ובין בוסטון למיאמי הרוחות גם ככה סוערות. הלילה (בין ראשון לשני) ההיט עלו ל-0:1 בסדרה אחרי ניצחון 90:99 במשחק הראשון, וכצפוי - גם הוא לא עבר בשקט, עם הרחקה (של פול פירס) ולא מעט עימותים פיזיים ואיבה לא מוסתרת בין שני הצדדים.

מי שלהט במשחק הזה היה דווין וויד, שאומנם לא הרשים מול בוסטון בעונה הרגילה, אבל כצפוי מכוכבי מיאמי - הצליח להתעלות בפלייאוף. פלאש חגג עם 38 נקודות (14 מ-25 מהשדה), ויודע מה נדרש כדי לנצח בסדרה הזאת: "נהיה חייבים להילחם על כל אינץ', על כל משחק, על כל צ'אנס. בינתיים ניצחנו רק את המשחק הראשון, כמו שהיינו אמורים, ונחזור בשיא הריכוז גם למשחק השני. יש לנו את יתרון הביתיות, והם ינסו לגנוב לנו משחק אחד כפי שהם עשו לא פעם בעבר. המטרה שלנו היא לבוא למשחק הבא באותה דריכות ולמנוע את זה מהם".

בוסטון יודעת שעל אף ההפרש הנמוך, שחקני מיאמי שלטו בהתמודדות כמעט לכל אורכה והיו דומיננטיים יותר. "יש כל כך הרבה דברים שנהיה חייבים לשפר להמשך", אמר ריי אלן, היחיד שהצטיין במדים הירוקים (25 נקודות), "אני חושב שכולם בחדר ההלבשה שלנו יודעים את זה, וזה רק משיחה קצרה שהעברתי איתם".

אחרי שדלונטה ווסט ספג עבירה טכנית ושג'רמיין אוניל נענש על עבירה מכוונת, הגיעה התקרית הבלתי נמנעת של הרבע הרביעי. פעם אחת פול פירס התעמת עם ג'יימס ג'ונס והשניים קיבלו עבירה טכנית כפולה, מאוחר יותר דווין וויד התעמת עם פירס ושוב שניהם קיבלו טכנית כפולה, וכך פירס מצא את עצמו בחוץ אחרי מה שנראה כפרובוקציה מכוונת של שחקני מיאמי נגד כוכב הסלטיקס, בשילוב של החלטות מעט מחמירות מדי מצדם של השופטים.

"אני חושב ששתי העבירות שנעשו על פירס היו בלתי ספורטיביות, אבל אני לא חושב שהוא היה צריך להגיב עליהן", אמר דוק ריברס בסיום, "ג'ונס הכה אותו בראש ותפס אותו, וגם וויד עשה עליו עבירה במכוון. אני חושב שהערב היינו הקבוצה הסופגת. לא היינו הקבוצה שמכה ראשונה".

מאמן בוסטון אמר שהוא ציפה מראש שמיאמי תשחק קשוח, אבל אמר ש"זה היה מלוכלך, לא פיזי". השופט מצדו הסביר את ההרחקה וטען כי פירס קילל ו"לפי ספר החוקים, הקנטה מילולית זה טכנית. במקרה, זאת גם הייתה הטכנית השנייה של פירס". וויד סיכם ואמר ש"כל משחק הולך להיות כזה, ואנחנו מצפים לזה בקוצר רוח".

גם גלן דייויס יודע שעכשיו האווירה התלהטה אפילו יותר. "זו הייתה מכה מלוכלכת", אמר ביג בייבי, "עכשיו אנחנו התעוררנו. אנחנו מריחים את האווירה ומזהים מה קורה סביבנו, הקפה רותח. נחזור למשחק מספר 2, והולך להיות משחק גדול".

פול פירס, בוסטון סלטיקס, מול ג'יימס ג'ונס, מיאמי היט. רויטרס
מכה מתחת לחגורה. ג'ונס מול פירס/רויטרס

ובינתיים, אי שם באוקלהומה סיטי

ממפיס מצדה ממשיכה להפתיע, ואחרי שהדיחה את סן אנטוניו, הלילה הגריזליס עלו ל-0:1 מול הת'אנדר אחרי שגברו על אוקלהומה סיטי באולמם הביתי. אז עד כמה רחוק יכולים להגיע הגריזליס, שעלו לפלייאוף מהמקום השמיני, אך בחצי השני של העונה רשמו מאזן 11:27?

"אנחנו מאמינים", אמר זק רנדולף, שרשם שיא פלייאוף של 34 נקודות, "אנחנו ללא ספק מאמינים. הביטחון שלנו בשמים, ואנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה ולנצח כל אחת".

משחק מספר 2 ייערך ביום שלישי בלילה באוקלהומה סיטי, ומארק גאסול, עוד אחד שמוציא מעצמו את המיטב בימים אלה, אמר: "אנחנו חייבים להישאר רעבים, להמשיך להיות לא אנוכיים מבחינה התקפית, לשחק באחריות בהגנה, ופשוט להמשיך לשחק בדרך הנכונה. זה לא תמיד עובד, כי קבוצות מתאימות את עצמן אלינו ולנסות לפעול בדרכים אחרות, אבל אנחנו נמשיך לעשות את שלנו".

בסיום גם קווין דוראנט נאלץ להצדיע לרנדולף. "אי אפשר לעצור אותו", אמר דוראנט, שקלע 30 נקודות שלא הספיקו, "אתה מנסה לכפות עליהם זריקות קשות, אבל גם אותן הוא קולע. הוא פשוט חיה". דוראנט אף הוסיף כי לדעתו "רנדולף הוא הפאוור פורוורד הכי טוב בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully