וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטוקס: "על המגרש בירם כיאל נראה כמו אחוז-דיבוק"

קשר סלטיק סחט מחמאות מחברו לקבוצה: "הוא בחור נהדר שנותן לנו אנרגיה". ניל לנון: "בירם הציג אתמול רמה עולמית"

המחמאות אותן סוחט בירם כיאל מאז ההגעה שלו לסלטיק כבר הפכו לעניין שבשגרה. אתמול (ראשון) הקשר הישראלי שוב בלט בניצחון קבוצתו 1:4 על דנדי יונייטד במחזור ה-35 בסקוטלנד ואף התכבד בשער השני במשחק, שהיה גם השני שלו בקבוצה בבעיטה נפלאה ברגל שמאל, מחוץ לרחבה והישר לחיבורים. המאמן ניל לנון, התרשם כרגיל.

"אני חושב שהיום ראו מה כיאל יכול להביא לקבוצה. הוא הציג היום רמה עולמית", אמר לנון הבוקר, "כיאל וסקוט בראון עבדו קשה במרכז המגרש, הכוח והחוזק שהם מביאים לקבוצה עם פשוט פנטסטיים. זו חוליית הקישור הכי טובה שהייתה לנו כאן מזה זמן רב".

לאחר מכן הגיע תורו של אנתוני סטוקס לשבח את הקשר הישראל. "בירם בחור שקט, אבל על המגרש לפעמים הוא נראה כמו אחוז-דיבוק", אמר החלוץ האירי שהבקיע 19 שערים עבור סלטיק העונה. "הוא בחור נהדר, ופשוט כיף שיש לנו אותו, הוא גם מתלוצץ לפעמים. אתמול הוא היה יוצא מהכלל. בירם מביא אנרגיה לקבוצה והמסירות שלו יוצאות מהכלל. השער שלו היה מצוין, ואם הוא יוכל לתרום עוד כמה כאלה עד סוף העונה זה לא יזיק לנו".

בכלי התקשורת בבריטניה ממשיכים לדווח שסלטיק תציע לכיאל ולמגן השמאלי מהונדורס אמיליו איסאגירה, חוזים חדשים וגבוהים יותר על מנת למנוע מקבוצות מהפרמיירליג האנגלית לפתות אותם אליהן.

הבויס צימקו את הפער מהמוליכה ריינג'רס לנקודה אחת, אולם יש להם משחק חסר שלאחריו יוכלו לטפס לפסגה. אם הם ישיגו את מלוא 12 הנקודות שנשארו להם הם יזכו באליפות לראשונה מאז עונת 2007/8. בשתי העונות האחרונות האלופה הייתה כמובן ריינג'רס.

עדכון ראשון: 9:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully