וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "יונייטד יודעים שאנחנו יכולים לנצח אותם"

צ'לסי תוכל לעלות לפסגה אם תנצח בסוף השבוע את יונייטד באולד טראפורד, ג'ון טרי יודע: "אליפות השנה תהיה הישג אדיר"

אנגליה מריחה מהפך. אתמול (ראשון) מנצ'סטר יונייטד הפסידה באיצטדיון האמירויות 1:0 לארסנל, הפער של השדים האדומים בפסגה עומד על 3 נקודות בלבד, והשנייה בטבלה צ'לסי תגיע בסוף השבוע לאולד טראפורד למשחק העונה, כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום הראשון בטבלה.

"באיזשהו שלב יונייטד כבר הובילו עלינו ב-18 נקודות", נזכר קפטן צ'לסי ג'ון טרי, "הייתי בטוח שהסיפור כבר סגור, כך שהעובדה שהפער עכשיו עומד על שלוש נקודות בלבד מראה את גודל ההתאוששות שלנו. מעולם לא ויתרנו, וזה המצב האידיאלי עבורנו.

"ליונייטד עדיין נותרו משחקים לא פשוטים. אם נגיע לשם ונפסיד, אז כל הכבוד להם. אבל הם יודעים שאנחנו ללא ספק יכולים להגיע לשם ולנצח. אם נעשה את זה ונזכה בתואר, זה יהיה אחד ההישגים הגדולים ביותר בתולדות המועדון".

צ'לסי, מלבד למשחק באולד טראפורד, תשחק עוד מול ניוקאסל בבית ואברטון בחוץ. יונייטד תשחק מול בלקבורן בבית ובלקפול בחוץ. כרגע הפרש השערים של שתי הקבוצות זהה.

"המאמן שלנו עשה עבודה מצוינת, ושמר על הקבוצה רעבה ונחושה", החמיא טרי לקרלו אנצ'לוטי, "גם האוהדים המשיכו לתמוך, ואנחנו מצדנו המשכנו להילחם. אין דבר גדול יותר מאשר להגיע לאולד טראפורד, לנצח שם והציב את עצמנו בראש הטבלה ובמצב שבו נוכל להחזיר את התואר לסטמפורד ברידג'. התחושה הזאת מניעה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully