וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמברוסיני: "נהיה אידיוטים אם לא ניקח אליפות"

מילאן צריכה עוד נקודה אחת להבטחת הסקודטו, גם אמברוסיני יודע: "עשינו צעד מכריע". טוטי ממשיך לשבור שיאים ולהשתחצן

במילאן כבר מכינים את השמפניות. אתמול (ראשון) הרוסונרי גברו 0:1 על בולוניה, ועם יתרון של שמונה נקודות כשנותרו רק שלושה משחקים לסיום הליגה האיטלקית, מילאן מריחה את האליפות המתקרבת, והיא זקוקה לעוד נקודה אחת בלבד.

"בשלב הזה, אנחנו נהיה אידיוטים אם נצליח לאבד את הסקודטו", אמר מאסימו אמברוסיני, שחזר אחרי שלושה חודשי היעדרות בגין פציעה, "עשינו עוד צעד מכריע לקראת התואר, ועכשיו חשוב שנישאר מרוכזים. נהיה חייבים לחכות בסבלנות ולנצל את ההזדמנות שלנו".

אמברוסיני הוא אחד השחקנים במילאן שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב. כשנשאל לעניין אמר ש"ברור שהמועדון רוצה להישאר בצמרת, כך שתארים וניצחונות יוצרים שילוב מעניין בין צעירים לשחקנים מנוסים, ובמצב הזה כולם יכולים להוציא מעצמם את המיטב".

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, לא דיבר על אליפות מחשש לאמונה טפלה, ואמר כי "אני לא אוהב לעשות תחזיות, אבל בהחלט יש לנו הזדמנות לעשות משהו יפה בשלושת המחזורים הקרובים. אני לא יכול לחזות את העתיד, אבל אפשר להגיד שהבטחנו את המקום השני".

גליאני שיבח את הנשיא ברלוסקוני, ואמר ש"הוא השקיע הרבה כסף, והכל זכותו. בקעץ הגיעו זלאטן ורוביניו, ובינואר הוא המשיך את המחויבות שלו בינואר, והביא את קסאנו, ואן בומל ועמנואלסון, למרות שהם לא יכלו לשחק בליגת האלופות. ברלוסקוני הוא זה שהביא אותנו עד הלום".

טוטי: "מלך רומא לא מת ולעולם לא ימות"

פרנצ'סקו טוטי חלף אתמול על פני רוברטו באג'יו בטבלת כובשי כל הזמנים בליגה האיטלקית, ועלה למקום החמישי אחרי שכבש את שעריו ה-205 וה-206. רומא ביצעה מהפך בדרך ל-2:3 על בארי, וטוטי שוב התקשה להישאר צנוע.

"מלך רומא לא מת, והוא לעולם לא ימות", אמר טוטי בן ה-34, "אני שמח ששברתי עוד שיא ושחלפתי על פני שחקן גדול כמו באג'יו. יש לי עוד הרבה לתת, ואני מקווה שאוכל להמשיך עוד הרבה שנים ברמה הזאת".

את הטבלה מוביל סילביו פאולה, שכבש 274 שערים (לקבוצות פרו ורצ'לי, לאציו, יובנטוס ונובארה), ואחריו ברשימה השבדי גונאר נורדהל (225 שערים עבור רומא ומילאן), ג'וזפה מיאצה (216 שערים עבור אינטר, מילאן ויבנטוס) וז'וזה אלטאפיני (216 שערים עבור מילאן, נאפולי ויובנטוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully