וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובו מסטו זכתה ביורוצ'לנג'

הקבוצה הסלובנית גברה בגמר על לוקומוטיב קובאן מרוסיה 83:77. איטליה: סיינה הפסידה, ניצחון לדרוקר ומונטגרנארו

הקבוצה הסלובנית נובו מסטו זכתה הערב (ראשון) ביורוצ'לנג' שהוא המפעל השלישי בחשיבותו באירופה. נובו מסטו גברה במשחק הגמר 77:83 על לוקומוטיב קובאן מרוסיה וסיימה טורניר פיינל פור מושלם מבחינתה שהתקיים באוסטנד שבבלגיה. כריסטופר בוקר הוביל את קלעי הקבוצה הסלובנית עם 20 נקודות, סמיליאן פאביץ' קלע 13, זוראן דראגיץ' וגוראן איקוניץ' סיימו עם 12 כל אחד. מייקל ווילקינסון הוביל את לוקומוטיב עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, אקס מכבי תל אביב גוראן ירטין תרם 5 נקודות ו-5 אסיסטים.

קבוצתו של צביקה שרף, ספרטק סנט פטרסבורג, סיימה את המפעל הזה במקום הרביעי אחרי שהפסידה לאוסטנד המקומית 94:92 בתום הארכה. דארל מיצ'ל הוביל את אוסטנד עם 18 נקודות, הנרי דומרקאנט קלע 33 לרוסים.

מונטגרנארו, קבוצתו האיטלקית של שרון דרוקר, גברה הערב על לוטומטיקה רומא 66:75 בליגה המקומית. דז'אן איבנוב הוביל את קלעי מונטגרנארו עם 19 נקודות, שרוד פורד הוסיף 16 ו-16 ריבאונדים. צ'ארלס סמית הוביל את קלעי רומא עם 21 נקודות. מוליכת הליגה סיינה, שתשחק ביום שישי נגד פנאתינייקוס בפיינל פור של היורוליג, הפסידה בחזרה הגנרלית שלה לאבלינו מהמקום הרביעי 82:77. תומאס עומד עבדול הוביל את קלעי אבלינו עם 23 נקודות. קשישטוף לברינוביץ' קלע 24 לסיינה, קאוקינאס וזיסיס הוסיפו 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully