וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רגע ההכרעה הגיע

1.5.2011 / 21:51

הפועל ת"א תנסה לעלות לגמר הפלייאוף עם ניצחון על יקנעם/מגידו (ב', 21:00, 5), הבקעה תיאבק ביבנה

סדרת חצי גמר הפלייאוף המרתקת בליגה הלאומית בין הפועל תל אביב להפועל יקנעם/מגידו תגיע מחר (שני) לסיומה בהדר יוסף (21:00, שידור ישיר בספורט 5). הפועל תל אביב מגיעה למשחק לאחר שאיבדה את הביתיות במשחק הפתיחה של הסדרה, אך בשבוע שעבר במשחק השני חזרה מפיגור בן 15 נקודות כל הדרך לניצחון דרמטי בזכות סל ניצחון של ירון להט, שהשווה את הסדרה ל-1:1. מנגד, בקבוצה מהצפון ניסו במהלך השבוע להרגיע את השחקנים, ולהחזירם ממוקדים במטרה – הגעה שנייה ברציפות לגמר הליגה הלאומית.

אצל האדומים ימשיך להעדר מתן נאור, שספג חבלה בעצם הבריח במהלך משחק מספר 1 בסדרה, ולמעשה גמר את העונה. לעומתו, אדריאן אוטר וגל איתן יעלו למשחק כמעט כשירים לגמרי, מה שעשוי לעשות את המשחק קל יותר עבור האדומים. כל 1,300 הכרטיסים למשחק נמכרו עוד ביום חמישי, כשלמעלה מ-1,000 חברי עמותה של הקבוצה האדומה נשארו ללא כרטיס. למרות הבטחות שונות, בהפועל הבינו שגם אם יעלו לליגת העל, יצטרכו להמשיך לארח בהדר יוסף.

בסדרה השנייה בחצי גמר הפלייאוף תארח מ.כ הבקעה את אליצור יבנה למשחק שלישי בגני תקווה (21:00). בבקעה מאוד התאכזבו מיכולת השחקנים במשחק השני, בו שמטו יתרון בן 9 נקודות במהלך המחצית הראשונה בדרך להתפרקות במחצית השנייה, ומקווים כי הניסיון הרב שיש לשחקנים יעזור להם להגיע לגמר, בדרך לליגת העל. ביבנה, אחת הקבוצות המפתיעות בלאומית, מקווים לעשות הפתעה, ולקלקל את הגמר שכולם ציפו לו מתחילת העונה, כשעיקר הציפיות הם על שלושת כוכבי הקבוצה, הזרים צ'אד טימברלייק וקייל ווילסון והגארד אלעד הופמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully