וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ורשביאק יחזור למועצת ההימורים?

הנהלת הוועד האולימפי החליטה לפנות לשרת הספורט ושר האוצר כדי לאפשר את חזרתו של היו"ר הממתין לתוצאות שימוע

הנהלת הוועד האולימפי בישראל החליטה היום (ראשון) בישיבתה לקבל את המלצת היועץ המשפטי של הוועד האולימפי, עו"ד גיל עטר, לדרוש משר האוצר ושרת הספורט הממנים את הרכב המועצה להסדר ההימורים בספורט לחתום לאלתר על מינויו של יו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק כנציגו במועצה להסדר ההימורים בספורט. לחילופין דורשים בוועד האולימפי מעורכי השימוע לתת החלטה בהליך השימוע, וכי במידה ובקשה זו לא תענה בחיוב לפנות לבג"צ. כזכור, השימוע שנערך ליו"ר הוועד האולימפי צבי ורשביאק עסק במעורבותו בפרשת בניית האיצטדיון בנס ציונה ובניגוד אינטרסים לכאורה.

לטענת עו"ד גיל עטר, הגם שהליך השימוע התקיים לפני כחצי שנה, והובטח כי החלטה בשימוע תינתן טרם תום הקדנציה הקודמת של יו"ר הוועד האולימפי (הסתיימה בחודש מרץ) הרי שלא נעשה כן ומזה חודשיים, בשל אי קבלת החלטה בשימוע אין נציג נוסף לוועד האולימפי במועצה להסדר ההימורים בספורט, חרף הוראת החוק הקובע כי לוועד האולימפי יהיו שני נציגים המועצה, מה שפוגע פגיעה קשה בזכויות הספורט האולימפי. יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק לא נכח בדיון בנושא זה ולא בעת קבלת ההחלטה.

במקביל, הודיעו היום בוועד האולימפי על מינוי של פרופסור גרשון טננבאום ליועץ המדעי של הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי. פרפוסור טננבאום, קפטן נבחרת ישראל בכדוריד בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים, שהיה נשיא החברה הבינלאומית של הפסיכולוגיה של הספורט, יעסוק בסינכרון של ההיבטים הרפואיים, הפיזיולוגיים, הפסיכולוגיים, התנועתיים, יכולת העמידה בלחץ של הספורטאים והכל בשילוב כל העוסקים במלאכה : מאמנים, מתאמים מקצועיים של היחידה לספורט הישגי, ועבודה ישירה עם הספורטאים. טננבאום יעסוק בזיהוי הנקודות בהיבטים המדעיים שיש לחזק אצל הספורטאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully