וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל כבש שער אדיר בניצחון סלטיק

הקשר ירה את השני שלו העונה ב-1:4 על דאנדי יונייטד. 68 דקות לברדה שהחטיא פנדל, גנק ניצחה וחזרה לפסגה הבלגית

אחרי התיקו שכולו ניצחון באולד פירם בשבוע שעבר, חזרה היום (ראשון) סלטיק למגרשה הביתי, ניצחה 1:4 את דאנדי יונייטד וצימקה את הפער מגלזגו ריינג'רס המוליכה לנקודה אחת בלבד, כשלירוקים עדיין משחק חסר (מול אינברנס ברביעי) שצפוי להשיבם לפסגה. בירם כיאל (90 דקות)המשיך את העונה המצוינת שלו וכבש את השער השני שלו העונה בבעיטה נפלאה מ-20 מטרים.

סלטיק פתחה טוב את המשחק מול הרביעית בטבלה, ובדקה ה-23 גם עלתה ליתרון. טעות בהגנת דאנדי יונייטד נוצלה על ידי אנתוני סטוקס, שהעביר כדור רוחב מצוין לגארי הופר שמצא את הרשת. שער מספר 19 העונה לחלוץ הצפון אירי. האורחים ניסו לחזור למשחק, אבל בדקה ה-54 הגיע הרגע הגדול של כיאל. קשר נבחרת ישראל התקדם עם הכדור וירה שמאלית אדירה בחצי גובה מ-20 מטרים היישר לפינה הרחוקה.

לכיאל היה צ'אנס להשלים צמד לאחר מספר דקות, אבל הפעם השוער היה במקום כדי לעצור. סלטיק בכל זאת השיגה עוד שערים, כאשר חמש דקות לסיום היה זה כריס קומונס שכבש את השלישי. ג'וני ראסל צימק בדקה ה-90 עבור דאנדי, אבל המילה האחרונה הייתה של המחליף דריל מרפי, שחתם במבצע סולו נהדר בתוספת הזמן. ברביעי תוכל סלטיק לעלות לפסגה, ובכל מקרה היא תלויה בעצמה במאבק האליפות מול היריבה העירונית.

*** בלגיה: אליניב ברדה חזר להרכבה של גנק, החמיץ פנדל בדקה ה-63 ונפצע תוך כדי לפני שהוחלף בדקה ה-68, בניצחון החוץ 0:2 על לוקרן. את השער הראשון כבש הבלם הקמרוני אריק מאטוקו כבר בדקה ה-14, אחרי כדור חופשי של קווין דה ברוין, ואת השני נעץ מרווין אוגונג'ימי בדקת הסיום, כשכאמור בתווך החטיא ברדה מהנקודה הלבנה. גנק עם יתרון של שלוש נקודות בפסגה על פני סטנדרד ליאז' ואנדרלכט, כשנותרו ארבעה מחזורים לתום העונה.

*** רוסיה: ביברס נאתכו פתח בהרכבה של רובין קאזאן ושיחק 70 דקות ב-2:2 בחוץ מול קריליה סובייטוב. כריסטיאן נובואה האקוודורי העלה את רובין ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה השישית, אבל אולג סמסונוב איזן בחלוף שתי דקות. האורחים רצו להימנע ממשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון וחזרו להוביל הודות לשער של ולדימיר דיאדון בדקה ה-56, אך קריליה שוב השוותה, כשהפעם יבגני סאבין עשה זאת בדקה ה-64. רובין קאזאן תשיעית עם תשע נקודות בלבד בשבעה מחזורים.

(עדכון ראשון: 16:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully