וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולין: "עד למשחק נגד מכבי נחזור לעצמנו"

למרות ההפסד 88:79 לפואנלבראדה, מאמנה של ריאל מדריד מאמין שביום שישי יראו בברצלונה קבוצה אחרת נגד הצהובים

מכבי תל אביב ראתה היום (ראשון) את ריאל מדריד מתקשה מאוד במשחק הליגה שלה ויורדת מנוצחת מול פואנלבראדה במסגרת המקומית בספרד, ותקווה שהיא תציג את אותה יכולת די בינונית בסוף השבוע, במסגרת הפיינל פור של היורוליג.

ריאל מדריד, יריבת מכבי ביום שישי, הפסידה היום 88:79 לפואנלבראדה הקטנה, ותגיע לברצלונה אחרי הפסד. אומנם ניכר היה שהראש של שחקני ריאל כבר בפיינל פור, ופואנלבראדה הקטנה ממש לא נחשבת לנמושות הליגה (מדורגת בהמקום השישי בספרד עם מאזן 13:19), אבל הלבנים ממדריד הוכיחו שלא פעם הם מוגבלים במשחק ההגנה וחשפו לא מעט חולשות. היום הם התקשו בקליעה מעבר לקשת (7 מ-22 מהשלוש) ופיגרו בריבאונד 38:29 מול פואנלבראדה הנחושה והנלהבת.

סרחיו יול הצטיין בשורות ריאל עם 17 נקודות, אנטה טומיץ' הענק תרם 16 נקודות, קליי טאקר היה לא יציב עם 13 נקודות ודיאור פישר סיים עם 7 נקודות ו-6 ריבאונדים. ריאל נקלעה לפיגור 10 נקודות הפרש במהלך הרבע השלישי, כבר הצליחה לצמק לשתי נקודות הפרש בדקות הסיום, אך בסיום נכנעה לגוסטבו איון (19 נקודות וחבריו), שחגגו את הניצחון על האחות הגדולה ממדריד. אחרי 32 מחזורים, ריאל מדורגת במקום השני במאזן 8:24.

מאמנה של ריאל מדריד עמנואלה מולין התייחס בסיום המשחק ליכולת הנוכחית של ריאל לעומת היכולת שהוא מצפה לראות ביום שישי ואמר: "ידענו שאנחנו עומדים לפגוש יריבה חזקה וזה באמת מה שקרה. עדיין יש לנו את כל השבוע לפנינו עד למשחק נגד מכבי תל אביב ואני מקווה שעד אז נוכל לחזור לעצמנו, זה חייב לקרות". למאמן הבלאנקוס היתה גם ביקורת כלפי אחד מכוכביו, פבלו פריג'יוני, שהתיז מים לכיוון אוהדי פואנלבראדה שהקניטו אותו. "מועדון כמו ריאל מדריד לא יכול לעבור לסדר היום אחרי התנהגות כזאת, כי זה לא הפעם הראשונה שזה קורה", אמר מולין.

לעומתה, ברצלונה המשיכה לשייט ללא קושי אל עבר הפלייאוף כשהביסה את לאגון 55:81 בבית. האורחים הצליחו להפריע לאלופת אירופה היוצאת במשך רבע וחצי, אבל אז התחילה הבריחה של שחקניו של פאסקוול, שהוליכו ב-7 במחצית. ברצלונה המשיכה ללחוץ, האורחים התקשו למצוא את הטבעת, וברבע האחרון רשמו רק 8 נקודות לעומת 19 של המארחים שניצחו בקלילות. ארזם לורבק הוליך את קלעי ברצלונה עם 15, פראן ואסקז הוסיף 14 ו-12 ריבאונדים. ללאגון: ג'ימי בארון 17.

הגארד הישראלי רביב לימונד, שחקן מנורקה, בלט במדי קבוצתו כשקלע 12 נקודות (3 מ-10 מהשדה, 3 אסיסטים) בניצחון 65:71, אבל מנורקה עדיין אחרונה בטבלה, והיא צפויה לרדת ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully