וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק נגד מוריניו: "הוא הגזים, הלך רחוק מדי"

חוס הידינק לא מבין למה מוריניו משווה את ריאל לצ'לסי 2009: "בניגוד אליו, לא טענו לקונספירציה. הוא רק מסלף את האמת"

המתקפה הציבורית על ז'וזה מוריניו נמשכת, והפעם היא מגיעה מכיוון בלתי צפוי. כזכור, אחרי ההפסד של ריאל מדריד לברצלונה בליגת האלופות, מוריניו רמז שיש קנונייה באופ"א בעד ברצלונה ושהשופטים רוצים בהצלחתה, וכדוגמה הזכיר את צ'לסי מ-2009, שגם ממנה נגזל ניצחון לו הייתה ראויה בחצי הגמר.

מאמן צ'לסי דאז, חוס הידינק, זעם על ההשוואה בין הקבוצות. "מוריניו הגזים, הוא הולך רחוק מדי", אמר הידינק, "עם כל ההערות הביקורתיות והרמיזות לקנוניה, הוא רוצה להסיט את הדיון מהצורה שבה הקבוצה שלו משחקת.

"לפני שהבנתי מה קורה, מוריניו עירב גם אותי בפרשה שלו. ז'וזה השווה את המשחק בין ריאל לבארסה לאותו חצי הגמר מ-2009 כשהייתי מאמן צ'לסי. גם אנחנו החמצנו את הגמר, אבל ההבדל הגדול הוא שאנחנו לא התלוננו על קנוניות.

"אני בכלל לא מסכים עם מוריניו בעניין הזה. נכון שגם צ'לסי קופחה במשחק הזה, במיוחד על נגיעת היד ברחבה והפנדל שנגזל מאיתנו בזמן הפציעות, זו הייתה שגיאה ברורה מצדו של השופט. כמה ימים לאחר מכן, כשכל האמוציות נרגעו, הבנו ששדדו אותנו. אבל אף פעם, מעולם לא, אף אחד מצ'לסי לא טען שהייתה קנוניה או קונספירציה.

"אנחנו פשוט לא אומרים דברים כאלה. המחשבה הזאת אפילו לא עברה בראשנו. אבל מוריניו כן, והוא מגזים לאחרונה. אני חושב שכשהוא מביט בדיעבד על המשחק הזה, הוא אמור להתנצל. אם הוא לא עושה את זה, הוא באופן מכוון מנסה לסלף את האמת למטרותיו האישיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully