וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן זכה באליפות ישראל

המדורג 75 בעולם שמר על תוארו אחרי ניצחון של ולדי צ'סלוב בגמר וזכה גם בזוגות מעורבים. אלינה פוגץ' האלופה בנשים

אתמול (שבת) ננעלה אליפות ישראל בבדמינטון לשנת 2011, אשר התקיימה בסוף השבוע האחרון בקיבוץ חצור. לאליפות, שהינה ה- 34 במספר, הגיעו כ- 100 ספורטאים מ- 20 מועדונים שונים ברחבי הארץ.

כצפוי, מישה זילברמן, התקווה האולימפית של הענף והמדורג 75 בעולם, שמר על התואר בקטגוריית היחידים, כאשר הוא דורס את כל יריביו, ומנצח במשחק הגמר את ולדי צ'סלוב בתוצאה 11:21, 11:21. במדליית הארד בקטגוריה זו זכו איליה קוניאק ואלכס בס.

זילברמן שמר גם על תואר אלוף הזוגות המעורבים ביחד עם אימו סווטלנה, לאחר שהשניים ניצחו במשחק הגמר את אלינה פוגץ' ואנטון קרשני בתוצאה 10:21, 9:21. פוגץ' וקרשני גברו במשחק חצי הגמר על ולדי צ'סלוב ומור ביטרמן, בזמן שהזילברמנים ניצחו את לאון פוגץ' ורותם רומנו.

גם בתחרות היחידות לא נרשמו הפתעות, כאשר אלינה פוגץ', אלופת השנה שעברה, גברה במשחק הגמר על רותם רומנו בשחזור של הגמר מאשתקד, בתוצאה 17:21, 10:21. אלינה טיילה כל הדרך אל הגמר, כאשר במשחק חצי הגמר היא מביסה את דנה כץ בתוצאה 7:21, 6:21. רומנו גברה בחצי הגמר על מור ביטרמן 19:21, 7:21.

במשחק הזוגות לגברים ברור היה כי יוכתרו אלופים חדשים, לאחר שאלופי השנה שעברה ולדי צ'סלוב ואלכס בס, החליטו לפרק את החבילה ולשחק עם בני זוג אחרים. צ'סלוב בחר לשחק עם איליה קוניאק, מדליסט הארד בקטגוריית היחידים, ובס בחר לשחק עם אלוף ישראל לשעבר, ניר יוסים. בזמן שצ'סלוב וקוניאק הודחו כבר בחצי הגמר על ידי איתי אלעזר וזיו נדיל הצעירים, בס ויוסים המשיכו כל הדרך אל התואר, כאשר הם מדיחים בחצי הגמר את המדורגים שלוש בתחרות, לאון פוגץ' ודני שניידמן.

במשחק הגמר האחרון, אשר נעל את התחרות, איחדו כוחות אלינה פוגץ' ורותם רומנו, אשר שיחקו זמן קצר קודם לכן אחת כנגד השנייה בגמר היחידות, וזכו בתואר אלופות הזוגות לנשים תוך שהן מנצחות את דנה כץ ותובל כהן בשתי מערכות. במדליית הארד בקטגוריה זו זכו לורי פלונסקי ובת זוגה אנה וייס ולילי טורבילו ובת זוגה עדי רודינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully